Gå til innhold

Ikke svar på innleggene....

Anbefalte innlegg

Gjest Gørrlei

til gagnlig adopsjon.

Det gjør bare arbeidet til webmaster mye vanskeligere når han skal slette dem.

Denne personen er her inne bare for å lage kvalm, ala Maiken i andre forum. Ignorer vedkommende, ellers risikerer vi at webmaster ikke vil hjelpe oss å rydde opp her inne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156911-ikke-svar-p%C3%A5-innleggene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er selvfølgelig helt enig og beklager at jeg "sprakk". Men fyren er jo på mange måter så festlig, når man klarer å la være å ta ham alvorlig....

Men jeg er helt enig i at det er best å ignorere ham, for å lette slettejobben til webbis.

Beste hilsen fra

Jeg er selvfølgelig helt enig og beklager at jeg "sprakk". Men fyren er jo på mange måter så festlig, når man klarer å la være å ta ham alvorlig....

Men jeg er helt enig i at det er best å ignorere ham, for å lette slettejobben til webbis.

Beste hilsen fra

Enig - i både oppfodringen og beklagelsen!

Beskjemmet hilsen

skorpionfisken

Oooops. Jeg visste ikke at vedkommende var en av sabotørene og har forsøkt å svare humant på det nyeste innlegget hennes (eller hans, tydeligvis...). Så dere og webmaster får ha meg unnskyldt. svarte i beste mening :o))

Greit nok. Man skal ha lest noen av innleggene til fyren før man ser tegninga, ser de samme frasene og kjenner ham igjen, uansett hvem han framstiller seg som. Meningene og usaklighetene er de samme.

Greit nok. Man skal ha lest noen av innleggene til fyren før man ser tegninga, ser de samme frasene og kjenner ham igjen, uansett hvem han framstiller seg som. Meningene og usaklighetene er de samme.

Blir litt imponert over typens fantasi når det gjelder diktning av nye livshistorie. Bare synd at han ikke forstår at innleggene er så utrolig lette å gjennomskue. Det skal ikke mange linjene til før man har forstått hvem som står bak.

Hilsen

Annonse

Blir litt imponert over typens fantasi når det gjelder diktning av nye livshistorie. Bare synd at han ikke forstår at innleggene er så utrolig lette å gjennomskue. Det skal ikke mange linjene til før man har forstått hvem som står bak.

Hilsen

Ja, det er påfallende hvor likt de såkalte forskjellige personene ordlegger seg og argumenterer...

Klarte ikke gjenkjenne han som vår gamle sabotør jeg heller, men ser at innlegget raskt ble fjernet og da er det vel samme type som står bak.

Går helt surr i alle disse nye nickene. Men det er vel kanskje det som er måten å gjenkjenne han på da? Provoserene innhold med stadig skiftende nick?

Gjest sort-hvit tankegang

Hei!

Kan noen vær så snill fortelle hva dette dreier seg om?

Hva slags innlegg?

Hvis du ikke ser inleggene vi prater om, er det fordi de kontinuerlig fjernes av webmaster.

Vedkommende har en helt spesielt forhold til adopsjon hvor de som adopterer er fienden, og de adopterte uten unntak er bortført og adoptert bort på uriktig grunnlag.

Annonse

Hvis du ikke ser inleggene vi prater om, er det fordi de kontinuerlig fjernes av webmaster.

Vedkommende har en helt spesielt forhold til adopsjon hvor de som adopterer er fienden, og de adopterte uten unntak er bortført og adoptert bort på uriktig grunnlag.

Hei!!

javel.Jeg leste et innlegg og da jeg skulle finne det igjen var det borte. Fjernes de fort?

Jeg er kanskje dum, men jeg reagerte ikke på at det kunne være usant. F. eks det med skilsmisser og adopsjon. Ja ja godt at det er i kontrollerte former her inne da!

Hei!!

javel.Jeg leste et innlegg og da jeg skulle finne det igjen var det borte. Fjernes de fort?

Jeg er kanskje dum, men jeg reagerte ikke på at det kunne være usant. F. eks det med skilsmisser og adopsjon. Ja ja godt at det er i kontrollerte former her inne da!

Innleggene fra denne brukeren (som stadig opererer med nye nick og 'identiteter') blir slettet fortløpende av webmaster. Derfor kan innlegg forsvinne mens du skriver svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...