Gå til innhold

Ny helseattest til Kina

Anbefalte innlegg

Det er langt fram, men bedre före var og så videre. Vi skal forhåpentlig snart fornye papirene våre og sende dem til Kina. Den nye helseattesten, er den lik den förste eller må den väre på engelsk? Tenkte at jeg kunne hente skjemaet hos BV dersom det er samme skjema som sist!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156971-ny-helseattest-til-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

helseattesten som sendes etter godkjenning bufa er helt anderledes, iallefall gjennom AF. Det var diverse blodprøver, hiv, hepatitt, leverprøver, syn og hørsel.. Jeg regner med at dette er en standard som ccaa har satt og at det er likt for alle. For oss tok prøvene en del tid og det var det vi gikk og ventet på, ellers var alt nokså likt. Jeg tror den var på engelsk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...