Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skorpionfisken

Kan man virkelig plutselig få et fosterbarn uten å avtale betingelsene på forhånd? Og uten å få info om alt som vedrører dette fra barnevernet?

Ring barnevernet og spør da vel. Så dårlige kan de da ikke være i å gjøre jobben sin?

Gjest kallet til gjerningen

Jeg vet ikke hva dere vil få i inntekt, men håper for 16 åringens skyld at _det_ ikke betyr mest??!!

Å så du regner ikke det å ta seg av skadeskutte barn og ungdommer som en jobb? Skal det være et kall???

Da håper jeg lønna ikke betyr noe for sykepleiere, barnehageansatte, lærere, leger osv. La oss håpe det er kallet som driver dem også!!

Gjest førskolelaerer

Å så du regner ikke det å ta seg av skadeskutte barn og ungdommer som en jobb? Skal det være et kall???

Da håper jeg lønna ikke betyr noe for sykepleiere, barnehageansatte, lærere, leger osv. La oss håpe det er kallet som driver dem også!!

........Et kall?? Jepp, det MÅ det jo være... for lønna våres STINKER! hehe...

Men jeg er enig med skorpionfisken; ring og spør om hvor mye du får i vederlag! :)

Alt jeg vet er at dere får en "grunnlønn" på ca 8-9000(er usikker på om dette varierer fra person til person/ mellom kommuner)

og i tillegg noe til div som skal gå til barnet..

(Iflg min veninne som selv strax er forstermor til en 16-åring)

Lykke til! :)

hilsen en

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...