Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det snart så man kan forvente noe medlemsblad fra VB eller er jeg helt på jordet?

Syntes det er så lenge siden sist?

Gleden er stor hver gang det ramler ned i postkassen og venter i spenning på neste utgave.

Noen som vet??

Skrevet

... Og hva med AF sitt? Jeg abbonnerer på begge 2... :o)

Tror forøvrig AF sitt kommer før VB sitt, for AF har 6 i året, mens VB har 4. :o)

Hilsen fra

Skrevet

Tror forøvrig AF sitt kommer før VB sitt, for AF har 6 i året, mens VB har 4. :o)

Hilsen fra

Hei

Du abonnerer skriver du. Betaler du kun for bladet, eller må du være innmeldt i begge foreningene?

Synes det er så sjelden at vi får blad fra IA, og kunne godt ha tenkt meg å abonnere på noen flere.

Hilsen

Skrevet

Hei

Du abonnerer skriver du. Betaler du kun for bladet, eller må du være innmeldt i begge foreningene?

Synes det er så sjelden at vi får blad fra IA, og kunne godt ha tenkt meg å abonnere på noen flere.

Hilsen

Jeg er medlem av VB, pluss at jeg abonnerer på AF-bladet. Det er bare å kontakte AF og bestille abonnement.

Gjest leselysten
Skrevet

Hei

Hilsen

Vi abonnerer på VB sitt blad, mens vi er medlem hos AF. Dette for å få begge bladene.

carla1365380461
Skrevet

Hilsen fra

Der var du! Har sendt deg en mail! Håper ferien var fin!

Klem

Skrevet

Jeg er medlem av VB, pluss at jeg abonnerer på AF-bladet. Det er bare å kontakte AF og bestille abonnement.

Går det an å gjøre det med VB sitt blad også?

Også vil jeg ha en meningsmåling. Hvilket blad er best da? VB eller AF sitt? :o))

Hilsen

Skrevet

Går det an å gjøre det med VB sitt blad også?

Også vil jeg ha en meningsmåling. Hvilket blad er best da? VB eller AF sitt? :o))

Hilsen

Hvilket blad er best? Nei si det... AF sitt har jaffall flere bilder. Hehe...

Jeg syns VB sitt hadde "tung" lay out før, men det har kommet seg i det siste.

Hvis du skal abbonnere på et av dem, tror jeg at jeg hadde valgt AF sitt, siden det kommer 6 ganger årlig. Men for all del, VB sitt blad er også høyst lesbart!

Skrevet

Hvilket blad er best? Nei si det... AF sitt har jaffall flere bilder. Hehe...

Jeg syns VB sitt hadde "tung" lay out før, men det har kommet seg i det siste.

Hvis du skal abbonnere på et av dem, tror jeg at jeg hadde valgt AF sitt, siden det kommer 6 ganger årlig. Men for all del, VB sitt blad er også høyst lesbart!

VB har mest kjentfolk! :o)

Skrevet

Hilsen fra

Er det riktig at AF har gitt ut bare 3 medl.blader hittil i år, det siste i mai?

Skrevet

Er det riktig at AF har gitt ut bare 3 medl.blader hittil i år, det siste i mai?

Ja, stemmer nok det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...