Gå til innhold

Adopsjonsforberedende kurs...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Vi skulle värt der, men ting krasjet litt så vi får vente på neste kurs eventuelt. Så göy med flere fra Östfold! Hvor skal dere adoptere fra? Vi skal adoptere med AF fra Kina og har for tiden söknaden inne hos Bufa. Venter spent på et forhåpentligvis positivt svar!

Hvis du har lyst hadde det värt koselig å höre mer fra deg. Send meg gjerne en mail på adresse [email protected] så kan vi skravle litt mer personlig!

Klem fra

Hei!

Vi skulle värt der, men ting krasjet litt så vi får vente på neste kurs eventuelt. Så göy med flere fra Östfold! Hvor skal dere adoptere fra? Vi skal adoptere med AF fra Kina og har for tiden söknaden inne hos Bufa. Venter spent på et forhåpentligvis positivt svar!

Hvis du har lyst hadde det värt koselig å höre mer fra deg. Send meg gjerne en mail på adresse [email protected] så kan vi skravle litt mer personlig!

Klem fra

Hei kinaputten!

Så synd at det ikke passet for dere på dette kurset, men håper dere får mulighet på neste kurs...

Vi skal adoptere et barn fra Colombia, sendte søknaden til ICBF i mai i år.

Sender deg en mail senere!

Vennlig hilsen

Hei, jeg sjkønner at dere hører til i Østfold.

Jeg stikker derfor hodet frem og sier hei, for vi bor nemlig ogå her.

Vi har ikke vært på kurs enda, vi skal adoptere med Verdens Barn, og har fått beskjed om at de kjører kurs ca en gang i året, og vi må vente til våren.

Vi venter nå på å få undertegne bv rapporten, så jeg regner med at vi får tid nok til kurs senere..

Vi skal adoptere fra Sør Afrika.

Morsomt at vi er flere fra ca samme område!

Vi har ikke vært på kurs enda, vi skal adoptere med Verdens Barn, og har fått beskjed om at de kjører kurs ca en gang i året, og vi må vente til våren.

Vi venter nå på å få undertegne bv rapporten, så jeg regner med at vi får tid nok til kurs senere..

Hei LillapåFub!

Så gøy at vi er flere østfoldinger her ;o) Ønsker dere lykke til med prossessen videre!!! Er det deres første barn?

Vi sendte papirene til Colombia i mai, så vi har fortsatt lang ventetid igjen vi og...

Vennlig hilsen

Hei!

Klem fra

Mail er sendt ;o)

Annonse

Vil bare si til deg LillapåFub, som skal på ad.kurs i Fr.stad om en stund.

GLED DEG!

Vi bor i nabobyen :o))

Adopterer nå nr 2 fra Korea og har fra før ei jente fra Korea på snart 4.

Da vi ventet henne gikk vi dette kurset, i 2000.

Vi som var på kurs sammen møtes til treff hjemme hos hverandre den dag i dag.

Kanskje vi ses på Orientalsk aften eller Adopsjonscafeen utover høsten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...