Gå til innhold

Tiden går.

Anbefalte innlegg

Gjest SA-mamma

Av og til virker det som om tiden står helt stille, men i dag oppdaget jeg noe helt annet.Idag er det nemlig akkurat ett år siden våre papirer ble sendt til utlandet.

Jeg satt å tenkte litt på hvordan jeg tente da.

Da tenkte jeg på at vi kanskje var blitt 3 på denne tiden,ihvertfall hadde vi ett bilde å se på.

For ett år siden fikk vi brev i posten om at vi skulle til mumbai,India.

For ett år siden var vi ganske sikre på at barnet vi skulle få var mellom 1 og 2 år.

Når jeg ser hvordan ting har forandert seg på bare 365 dager lurer jeg på.....Hva vil egentlig skje det neste året?

Noen ting er ihvertfall sikkert; De valgene vi har tatt kjennes riktig,og vi skal (en gang) bli foreldre......resten av fremtiden vil jeg ikke spå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157041-tiden-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det skjer noe snart! Det er helt uholdbart å gå slik å vente.

Vi fikk tildeling 14. juli fra India/Bssk og det kom veldig overraskende. Vi hadde da ventet i nøyaktig 9 mndr. og tre dager, men hadde belaget oss på vente til nærmere jul/nyttår.

Tvi-tvi til dere. Tildelingen kan skje når som helst!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157041-tiden-g%C3%A5r/#findComment-1011399
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...