Gå til innhold

Må jeg melde fra da?

Anbefalte innlegg

Jeg er dagmamma + en annen jobb ved siden av. I dag fikk jeg forespørsel om jeg ville ta imot et dagbarn til.

Sa jeg skulle tenke på det og gi beskjed. Det vil jo bety drøye 3000,- i økt inntekt, og dette må jeg vel melde fra til Bufetat om, eller?

Om jeg må melde fra, vil det ha noe betydning for lengden på behandligstida på søknaden vår.

Hvordan fungerer det? Fyller de bare i de nye opplysningene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157042-m%C3%A5-jeg-melde-fra-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ut fra vår erfaring mener jeg at det ikke er nødvendig å si ifra om at din inntekt er forbedret før du skal fylle ut nye papirer til landet dere skal adoptere fra.

Da vi skulle fylle ut økonomisoversikten før BUFA godkjenning var jeg en kort tid uten jobb. Regnet med at jeg snart ville få jobb, men det var vanskelig å vite hva jeg skulle skrive.

Etter råd fra VB skrev jeg at jeg for tiden var hjemmeværende og ikke hadde inntekt. Underveis i prosessen fikk jeg jobb og påførte inntekten i papirene som gikk til giverlandet.Det gikk helt greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...