Gå til innhold

Hvor er egentlig foreldrene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

10

• fei1365380229

3

• morsan

2

• Icora Panter

2

Gjest 17 åringen..

Mulig det virker sånn i venneflokken, men det er ikke sånn i virkeligheten.

ja, jeg vet jo ingen ting når jeg selv er 17 og ikke har dette fra "venneflokken" men når en hel skole med 17 åringer puler.

Og man springer vel ikke hjem å forteller mamma at man har hatt sex..

Gjest 17 åringen..

Og statistisk sentralbyrå.

Det er ikke alle som vil fortelle statistisk sentralbyrå at de har sex..

Husker selv jeg løy på "testen" vi fikk på vidergående og de fleste venninnene mine også.

Foreldre er ofte veldig naive..

ja, jeg vet jo ingen ting når jeg selv er 17 og ikke har dette fra "venneflokken" men når en hel skole med 17 åringer puler.

Om ikke annet er det hyggelig at hele skolen holder deg oppdatert om livene sine, hvertfall. Men du skal ikke tro alt du hører...

Det er ikke alle som vil fortelle statistisk sentralbyrå at de har sex..

Husker selv jeg løy på "testen" vi fikk på vidergående og de fleste venninnene mine også.

Foreldre er ofte veldig naive..

Det vet du kun dersom du faktisk så svarene deres, men det er uansett ikke relevant!

Annonse

Gjest 17 åringen..

Om ikke annet er det hyggelig at hele skolen holder deg oppdatert om livene sine, hvertfall. Men du skal ikke tro alt du hører...

Nei, selvfølgelig vet de voksne bedre hva barna driver med enn dem selv gjør..?!

Jeg tror det må være veldig lenge siden du har vært på noe skole i vertfall.

Og du vet tydeligvis ikke hvordan 17 åringer er i dag..

Hvor gammel er du? 50 +?

Du er ganske naiv...

Jeg skulle ønske jeg var veldig naiv, det hadde vært bra. Men det er også irrelevant.

Fakta er: Flertallet av 17-åringer puler ikke.Dette bekreftes av alle de statistiske undersøkelsene jeg har sett, inkludert folkehelsas store seksualvaneundersøkelse, og denne har ikke noe med "testen" du løy på på skolen å gjøre.

Du kan ikke registrere statistiske sannheter ved å se på din egen vennekrets.

Nei, selvfølgelig vet de voksne bedre hva barna driver med enn dem selv gjør..?!

Jeg tror det må være veldig lenge siden du har vært på noe skole i vertfall.

Og du vet tydeligvis ikke hvordan 17 åringer er i dag..

Hvor gammel er du? 50 +?

"Nei, selvfølgelig vet de voksne bedre hva barna driver med enn dem selv gjør..?! "

Det har jeg heller ikke sagt. Men du kan ikke stole på det dine jevnaldrende forteller deg om sine sex-opplevelser. Noen skryter på seg, andre skryter av seg, sjansen for å få fram sannheten er mye større i anonyme undersøkelser.

Det er et fåtall av 17-åringer som tør innrømme for sine jevnaldrende at de er jomfru. Det er minst like flaut som å fortelle sine foreldre at de har hatt sex.

Jeg skulle ønske jeg var veldig naiv, det hadde vært bra. Men det er også irrelevant.

Fakta er: Flertallet av 17-åringer puler ikke.Dette bekreftes av alle de statistiske undersøkelsene jeg har sett, inkludert folkehelsas store seksualvaneundersøkelse, og denne har ikke noe med "testen" du løy på på skolen å gjøre.

Du kan ikke registrere statistiske sannheter ved å se på din egen vennekrets.

Jeg tror ikke jeg kjenner en eneste 17-åring som ikke går på p-piller.

Hvorfor tror du det er gratis p-piller fra jentene er 16-20? Og at de ikke trenger foreldrenes tillatelse for å få det?

Jeg tror ikke jeg kjenner en eneste 17-åring som ikke går på p-piller.

Hvorfor tror du det er gratis p-piller fra jentene er 16-20? Og at de ikke trenger foreldrenes tillatelse for å få det?

"Jeg tror ikke jeg kjenner en eneste 17-åring som ikke går på p-piller."

Hvor mange 17-åringer kjenner du? 500? 1000? 5000?

Er det stort mindre, blir det bare synsing. Og halvparten av disse bør være gutter.

Årsaken til at p-piller er gratis, er selvsagt for å unngå uønskede graviditeter blant tenåringer. Jeg sier ikke at 17-åringer ikke har sex, men at det er under halvparten, og dermed et mindretall, er det ingen tvil om.

"Jeg tror ikke jeg kjenner en eneste 17-åring som ikke går på p-piller."

Hvor mange 17-åringer kjenner du? 500? 1000? 5000?

Er det stort mindre, blir det bare synsing. Og halvparten av disse bør være gutter.

Årsaken til at p-piller er gratis, er selvsagt for å unngå uønskede graviditeter blant tenåringer. Jeg sier ikke at 17-åringer ikke har sex, men at det er under halvparten, og dermed et mindretall, er det ingen tvil om.

Jeg skal garantere deg at jeg kjenner ingen gutter som spiser p-piller ;o)

Og så vet jeg at det er mange gutter på 17 som ikke har sex, de er jo så barnslige stakkar.

Annonse

Jeg skal garantere deg at jeg kjenner ingen gutter som spiser p-piller ;o)

Og så vet jeg at det er mange gutter på 17 som ikke har sex, de er jo så barnslige stakkar.

"Og så vet jeg at det er mange gutter på 17 som ikke har sex, de er jo så barnslige stakkar. "

På samme måte som det finnes en rekke barnslige jenter på 17, som har sex selv om de slett ikke er modne mentalt for det.

Gjest 17 åringen..

"Nei, selvfølgelig vet de voksne bedre hva barna driver med enn dem selv gjør..?! "

Det har jeg heller ikke sagt. Men du kan ikke stole på det dine jevnaldrende forteller deg om sine sex-opplevelser. Noen skryter på seg, andre skryter av seg, sjansen for å få fram sannheten er mye større i anonyme undersøkelser.

Det er et fåtall av 17-åringer som tør innrømme for sine jevnaldrende at de er jomfru. Det er minst like flaut som å fortelle sine foreldre at de har hatt sex.

Tro hva du vil, men det er ikke bare min vennegjeng jeg snakker om!

14 åringer har mye sex i dag! Men skal ikke si det er flertallet der.

Men flertallet i dag av 17 åringer har sex. Kanskje ikke der du kommer fra, men de store byene. De testene du går utifra må være flere år gamle..

Tro hva du vil, men det er ikke bare min vennegjeng jeg snakker om!

14 åringer har mye sex i dag! Men skal ikke si det er flertallet der.

Men flertallet i dag av 17 åringer har sex. Kanskje ikke der du kommer fra, men de store byene. De testene du går utifra må være flere år gamle..

Folkehelsas seksualvaneundersøkelse er vel fra 2002/2003? Gjennomsnitlig debutalder har vært noenlunde stabil i 10 år, og steg faktisk litt på slutten av 90'tallet. Selv er jeg i Oslo.

Gjest å pule eller å ikke pule

Venninna mi fortalte meg i all fortrolighet (vi var 15 år) at hun hadde pult! Jeg fikk jo fullstendig panikk - for jeg var jo enda jomfru! Dermed benyttet jeg meg av første og beste anledning til å bli "innvidd" - noe jeg angrer fælt på i dag.

Flere år etterpå, innrømmet venninna mi at hun hadde løyet, for å "kuule seg."

Hun var jomfru i lang tid etter at jeg debuterte.

Du tror det kanskje ikke nå, men mange av pulehistoriene du hører fra venner og bekjente, er rent oppspinn.

Gjest 17 åringen..

Venninna mi fortalte meg i all fortrolighet (vi var 15 år) at hun hadde pult! Jeg fikk jo fullstendig panikk - for jeg var jo enda jomfru! Dermed benyttet jeg meg av første og beste anledning til å bli "innvidd" - noe jeg angrer fælt på i dag.

Flere år etterpå, innrømmet venninna mi at hun hadde løyet, for å "kuule seg."

Hun var jomfru i lang tid etter at jeg debuterte.

Du tror det kanskje ikke nå, men mange av pulehistoriene du hører fra venner og bekjente, er rent oppspinn.

Ja, ja.. har vært på fest (men du tror vel ikke at noen under 18 gjør det) og folk lå å pulte i alle rom (ikke nøkkel i dørene) og de ga faen om noen så dem. Men de jugde vel for det da, enda vi alle andre på festen så dem! De sa de hadde hatt sex etterpå, men en pikk inne i en mus er kanskje ikke sex for deg?

Hva er alderen din?

Gjest å pule eller ikke å pule

Ja, ja.. har vært på fest (men du tror vel ikke at noen under 18 gjør det) og folk lå å pulte i alle rom (ikke nøkkel i dørene) og de ga faen om noen så dem. Men de jugde vel for det da, enda vi alle andre på festen så dem! De sa de hadde hatt sex etterpå, men en pikk inne i en mus er kanskje ikke sex for deg?

Hva er alderen din?

Ja, det var jo også noe å skryte av..

*himle med øynene*

Gjest 17 åringen..

Ja, det var jo også noe å skryte av..

*himle med øynene*

Hvis du mener det var å skryte, så vet du ikke hva skryte er!

Jeg skrøt ikke av å se de hadde sex! Prøver å fortelle deg at 17 åringer har sex! Og hvis du mener at når man blir stilt et spørsmål: Hadde dere sex? Og personen svarer ja, så er det liksom å skryte?

Hvorfor sier du ikke hvor gammel du er??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...