Gå til innhold

Spørsmål på VB sin web

Anbefalte innlegg

Gjest tusentakkforsvar

Er det noen som vet om det er slik at man blir automatisk anonym om man stiller et spørsmål på VB sin web side?

Syns det virket litt uklart da jeg var inne og prøvde, så jeg turde ikke stille spørsmålet mitt...jeg ville gjerne spørre anonymt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157110-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-p%C3%A5-vb-sin-web/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tusentakkforsvar

Heisann. Jeg tror du blir anonym dersom du ikke selv skriver hvem du er...

Vennlig hilsen

Jeg skjønner det, men man måtte da legge inn mailadress der i allefall. Jeg antar at det jeg skriver der ikke kommer "på trykk" men det var ikke helt klart for meg hva som ble med og ikke, så jeg ble litt usikker...

Jeg skjønner det, men man måtte da legge inn mailadress der i allefall. Jeg antar at det jeg skriver der ikke kommer "på trykk" men det var ikke helt klart for meg hva som ble med og ikke, så jeg ble litt usikker...

Hei igjen :o)

Hva med å lage deg en anonym Hotmail adresse å legge inn som mailadresse. Dermed så er det jo ingen som vet hvem du er ??

Vennlig hilsen

Hvis du kikker på noen av spørsmålene og svarene som allerede ligger inne på VBs spørsmålsside, vil du se at det kun er spørsmålsteksten som vises. Du velger selv om navnet ditt skal vises eller ikke.

I registreringsskjemaet for spørsmål er det egne felt for navn og e-postadresse. Du må klikke på et eget valg for at navnet skal vises sammen med spørsmålsteksten. Dvs standard er at navnet _ikke_ vises. E-postadressen blir ikke vist uansett.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...