Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært inne på VB sine sider og ser av det har kommet hjem 64 barn pr.1 sug og i tillegg 14 nå i august. Det vil si 78 på en kvote av 85 fra Korea!! Da vil det kun vare 7 familier igjen som får hente på årets kvote!!Tenk om vi ikke får hente hjem vårt lille gull i år! En helt forferdelig tanke å tenke.Da kan dei kjente mennene med kvite frakker bare komme og hente meg det er jeg sikker på:-( I morgen blir det telefon til VB med det samme de åpner.

Skrevet

Jeg ville bare ønske deg lykke til i morgen. Håper inderlig dere får beskjeden dere håper på...

Fingerkryss fra

Skrevet

Jeg ville bare ønske deg lykke til i morgen. Håper inderlig dere får beskjeden dere håper på...

Fingerkryss fra

Jeg forstår at du er lei deg Lykke til i morgen, Jeg håper du får det svaret du håper på.

Skrevet

Skjønner så godt din fortvilelse.

Nå fikk dere tildeling såpass tidlig at det kan da ikke gjelde dere som må vente til over jul?

Da er det noe veldig skjevt et sted :o(((

Er spent på svaret du får.

LYKKE TIL.

Skrevet

Hei, jeg tenket på deg idag da jeg leset nyhet fra VB. Siden dere fikk tildeling i juni, kan jeg ikke se at dere må vente til neste år for å hente barn. Vite du hvor mange som fikk tildeling før dere venter på reise da? Hvis det er under 8, da er det sikket på at dere få reise i år. Vi har jo ventet 5,5 mnd for å hente gutten vår. Så jeg forstår veldig godt hvordan du har det nå. Lykke til. Jeg tenker på deg.

Skrevet

Håper alt ser lysere ut i morgen. Skal krysse fingrene for deg.

Skrevet

Håper alt ser lysere ut i morgen. Skal krysse fingrene for deg.

Hei missi.

Vet du noe mer etter tlf.til VB?

Vi er i samme situasjon, med tildeling i juni.

Orker ikke ringe VB mer, synes ikke jeg får annet enn ulne svar.

Skrevet

Jeg ringde i dag VB men der er alle på seminar i dag, men han som sat i resepsjonen sa at opplysningane stemte men de håpte på å få flere hjem enn 85 p.g.a at det i fjor kom mindre enn forventa men de viste ingen ting. Jeg blir sprø av dette. Må gå hele helgen før jeg får snakke med en saksbehandler!!! Hun som har Korea som hovudområde vil bli vekke neste uke også. Jeg er bare så lei at det ikke går an å beskrive!!!

Skrevet

Jeg ringde i dag VB men der er alle på seminar i dag, men han som sat i resepsjonen sa at opplysningane stemte men de håpte på å få flere hjem enn 85 p.g.a at det i fjor kom mindre enn forventa men de viste ingen ting. Jeg blir sprø av dette. Må gå hele helgen før jeg får snakke med en saksbehandler!!! Hun som har Korea som hovudområde vil bli vekke neste uke også. Jeg er bare så lei at det ikke går an å beskrive!!!

Huff, jeg kan godt forstå at du blir deppa av å gå sånn og ikke vite :-(((

Håper du får gode nyheter på mandag, tross alt!

*trøsteklem*

Beste hilsen fra

Skrevet

Kjære missi: Føler med dere. Uansett hva det gjelder, synes jeg uvisshet er verst!!!

Jeg fortsetter å krysse fingrene og tro at dere får en positiv beskjed snart. PS: Sender deg en klem, siden jeg nesten kjenner deg litt;o) (Da hørte jeg til på ufrivillig-barnløs-forum, under et annet nick. Var til og med hjemme og besøkte deg en gang hjemme på H..... Vi ligger lavt frem til vi er endelig godkjent;)) Håper å få adoptere fra Colombia.

Lykke til.klem fra

Skrevet

Uff, forstår godt du har vondt i magen nå. :-(

Lykke til, håper du får positivt svar på mandag.

MVH

ellymor1365380489
Skrevet

Vil bare ønske deg lykke til. Håper du får snakket med noen fort og slipper å gå å "pines" med vanskelige tanker.

Ønsker deg alt godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...