Gå til innhold

døkumentene levert inn på barnehjemmet :-)))

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. I dag fikk vi den etterlengta beskjeden om at dokumentene våre er levert inn til Los Pisingos :-)))

Det var UTROLIG deilig å lese den mailen etter å ha venta siden i januar på dette!!!

Nå krysser fingre og tær, puuhh....spennende :-)))

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, det var kjempegode nyheter!!!

Virker som det rører seg litt på Los Pisingos for tiden, og det er virkelig kjekt å se at det ikke er helt dødt på alle de private barnehjemmene :-))

Krysser fingrene for at det ikke tar så alt for lang tid før dere også får Telefonen :-)

Beste hilsen fra

Gjest ViTo-Tre

Gratulerer så mye, det var kjempegode nyheter!!!

Virker som det rører seg litt på Los Pisingos for tiden, og det er virkelig kjekt å se at det ikke er helt dødt på alle de private barnehjemmene :-))

Krysser fingrene for at det ikke tar så alt for lang tid før dere også får Telefonen :-)

Beste hilsen fra

GRATULERER så mye med et stort steg videre :)

Annonse

Gratulerer så mye.

Deilig når noe skjer, for det har vært veldig stille fra de private barnehjemmene så langt i år.

Har dere levert inn dok.2 også?

nei, ikke enda.

Først må vi vente på godkjenninga fra barnehjemmet. Det tar ca 2-3 uker etter at dokumentene ble levert inn. Så skal vi levere Del 2 :-))

Dette må være et deilig skritt videre, Krykkjemo!

Ønsker dere lykke til - og håper at neste skritt ikke er langt unna!

Har dere kanskje en sånn cirka-følelse på når det kan skje noe mer? Er det den store TELEFONEN dere skal gå og vente på nå?

mvh,

Annonse

Dette må være et deilig skritt å komme videre, Krykkjemo! Gratulere!

Er det den store TELEFONEN som er neste skritt, nå da?

Ønsker dere lykke til med ventetida framover - håper det går kjapt!

mvh,

ivrig, vett'u!

Ble visst litt surr i systemet for meg nå...

den forrige hilsenen ble borte - og så skrev jeg en ny ... og så var plutselig begge her... jara.

hilsen er i alle fall overlevert .... !

i dag tror jeg jeg skal bevilge meg selv den store surrehueprisen....!!!!!

Natta!

Dette må være et deilig skritt videre, Krykkjemo!

Ønsker dere lykke til - og håper at neste skritt ikke er langt unna!

Har dere kanskje en sånn cirka-følelse på når det kan skje noe mer? Er det den store TELEFONEN dere skal gå og vente på nå?

mvh,

JA, nå venter vi først på godkjenninga fra barnehjemmet, og det bruker ta ca 3 uker etter at dokumentene er levert inn.

Så blir det å vente på den store telefonen, og de har tildelingsmøter ca hver 3. uke. Men det er mange som venter på barn derfra så den kan enda ta tid...spennende dette :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...