Gå til innhold

Vi så noen som kom hjem fra hentereise!

Anbefalte innlegg

I går da vi kom hjem fra ferie, satt vi på Gardermoen og ventet på garasjen...

Og på flyet som kom inn etter oss, blant passasjerene der, så vi en gruppe som kom hjem fra hentereise i Kina.

Vi så gleden i øynene deres, de små forundrede, men spente øynene til de små barna, velkomsten de fikk da familiene deres traff de små for første gang...

Tidligere har ikke Callie-mannen villet snakke om temaet flere barn i det hele tatt, men i går, etter å ha sett dette, stilte han spørsmål med spørsmållsstillingen "når.." istedenfor "hva om.." eller å ikke snakke om det i det hele tatt..

Nå er jeg superglad, for jeg visste det bare var et spørsmål om tid før han var klar.. Og jeg er bar enda mer sikker på at det er dette jeg vil.

Fortsetter under...

Så koselig!

Og velkommen til oss :-)

Beste hilsen fra

Ok. Mente å skrive bagasjen selvfølgelig ;-)

Men sukk... tårene trillet. Rørende. Hadde så lyst å gå bort og snakke med dem og spørre og grave og ta vidunderne i nærmere øyesyn, men gjorde naturligvis ikke det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...