yogi Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Så er neste tildelingsrunde på vei fra Kina. Dette er sakset fra de spanske sidene nettopp nå: "The Chinese Center of Adoptions has begun to send the new allocations. We have not been able to confirm the exact date of the last assigned day. Although everything seems to confirm that March is including until day 31. We will be able to confirm it Monday surely, when they have already left the CCAA all the allocations." Kan noen nå fortelle meg hvordan jeg skal greie å konsentrere meg om jobben den neste uka? Jeg har mye å gjøre.... ) Hilsen 0 Siter
colkin Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Hei!!! Dette er jo storartede nyheter! Ja, nå har jo ryktene svirret og svirret noen dager, men endelig synes det hele å ta litt mer konkret form! Så blir det altså vår tur også! Kan tenke meg du er passe fornøyd venting, ettersom du "går på overtid" etter forrige runde...? Jeg har dessverre ingen gode forslag til hvordan neste uke skal takles, men å ha det travelt, er sikkert en god medisin! ;o) mvh 0 Siter
cacatina Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Kunsten er å gjøre så lite som mulig på jobb - uten at det synes!!! (hi-hi-hi) Hørte om en bok om dette på radio'n i går - må være ypperlig lesing for dere i underveis i de store ventedagene framover.... Jeg for min del kaller sånne dager for "flytte-på-penner-dag", og det må være lov å ha sånne dager i en sånn sammenheng. Lov å holde oss underrettet, da! Lykke til med å holde sommerfuglene i sjakk. 0 Siter
didi Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Tildling er sendt til USA idag også. Flere har fått bekreftelse fra sin agent. Jeg klare ikke gjøre så my på jobb nå. Vi få håper at telefon kommer i slutt av neste uke. (LID 26.feb) 0 Siter
Chance1365380587 Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Å, guri så spennende! Er ikke helt der selv enda, men jeg føler med deg! Du tør vel ikke gå på do engang, uten å ha med deg telefonen over alt hele neste uke?! Har ingen råd til deg, kommer til å være helt uttafor sjøl. Prøv å kos deg i helgen da ;-) Klem 0 Siter
karisma Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Oj, nå er det ikke lenge til yogi. Husk å holde oss oppdatert da. Vi snakkes hos meg denne uka.Krysser fingrene for at det går fort til tildeling nå! 0 Siter
AAA Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Iiiiik! Det blir jammen spennende dager framover! Lykke til med innspurten! MVH 0 Siter
Melissa Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Oi, oi så spennende yogi!! Gleder oss til å høre mer :-) Klemmer fra oss 0 Siter
Gjest zitrus (LID 23.03.) Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Oj, oj, oj, dette blir en prøvelse! Jeg har også forferdelig mye å gjøre på jobben om dagen. Håper jeg tidvis kan greie å konsentrere meg om arbeidet slik at jeg ikke sitter kun og venter på TELEFONEN. :-) Yeah right! 0 Siter
Puccini Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Lykke til med de siste ventedagene!!! Utrolig for noen spennende dager det blir for dere - man er litt utenfor seg selv på en måte - ikke sant? I ettertid ser jeg at den siste ventefasen var svært fasinerende på en måte - ubeskrivelige følelser av utolodighet, nervøsitet, forventninger, angst, glede osv....selv om det er uutholdelig er det godt òg... Lykke til!!! Hilsen fra meg 0 Siter
peetmor Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Lykke til. Har desverre ingen gode tips angående jobben i den aller siste ventefasen (c: Tvi, tvi! Vennlig hilsen 0 Siter
peetmor Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Oj, oj, oj, dette blir en prøvelse! Jeg har også forferdelig mye å gjøre på jobben om dagen. Håper jeg tidvis kan greie å konsentrere meg om arbeidet slik at jeg ikke sitter kun og venter på TELEFONEN. :-) Yeah right! Lykke til Zitrus! Venter spent på gladmeldigen fra deg (c: Vennlig hilsen 0 Siter
carla1365380461 Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Så spennende!!! Kjekt å følge med! Lykke til med ventinga... Jobber du på kontor med ganger/korridorer, så kan du i hvert fall gå fort i gangene - med et bestemt og fremoverrettet blikk (ikke se til siden). Det gjør seg alltid. ;-) 0 Siter
kr-sund Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Det høres helt topp ut.. håper de har april også...hehe Slik at det snart blir vår tur til å reise til Kina 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.