Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er neste tildelingsrunde på vei fra Kina. Dette er sakset fra de spanske sidene nettopp nå:

"The Chinese Center of Adoptions has begun to send the new allocations. We have not been able to confirm the exact date of the last assigned day. Although everything seems to confirm that March is including until day 31. We will be able to confirm it Monday surely, when they have already left the CCAA all the allocations."

Kan noen nå fortelle meg hvordan jeg skal greie å konsentrere meg om jobben den neste uka? Jeg har mye å gjøre.... :o)

Hilsen

Skrevet

Hei!!!

Dette er jo storartede nyheter!

Ja, nå har jo ryktene svirret og svirret noen dager, men endelig synes det hele å ta litt mer konkret form!

Så blir det altså vår tur også! Kan tenke meg du er passe fornøyd venting, ettersom du "går på overtid" etter forrige runde...?

Jeg har dessverre ingen gode forslag til hvordan neste uke skal takles, men å ha det travelt, er sikkert en god medisin! ;o)

mvh

Skrevet

Kunsten er å gjøre så lite som mulig på jobb - uten at det synes!!! (hi-hi-hi)

Hørte om en bok om dette på radio'n i går - må være ypperlig lesing for dere i underveis i de store ventedagene framover....

Jeg for min del kaller sånne dager for "flytte-på-penner-dag", og det må være lov å ha sånne dager i en sånn sammenheng.

Lov å holde oss underrettet, da!

Lykke til med å holde sommerfuglene i sjakk.

Skrevet

Tildling er sendt til USA idag også. Flere har fått bekreftelse fra sin agent. Jeg klare ikke gjøre så my på jobb nå. Vi få håper at telefon kommer i slutt av neste uke. (LID 26.feb)

Chance1365380587
Skrevet

Å, guri så spennende! Er ikke helt der selv enda, men jeg føler med deg! Du tør vel ikke gå på do engang, uten å ha med deg telefonen over alt hele neste uke?! Har ingen råd til deg, kommer til å være helt uttafor sjøl. Prøv å kos deg i helgen da ;-)

Klem

Skrevet

Oj, nå er det ikke lenge til yogi. Husk å holde oss oppdatert da. Vi snakkes hos meg denne uka.Krysser fingrene for at det går fort til tildeling nå!

Skrevet

Iiiiik! Det blir jammen spennende dager framover!

Lykke til med innspurten!

MVH

Skrevet

Oi, oi så spennende yogi!! Gleder oss til å høre mer :-)

Klemmer fra oss

Gjest zitrus (LID 23.03.)
Skrevet

Oj, oj, oj, dette blir en prøvelse! Jeg har også forferdelig mye å gjøre på jobben om dagen. Håper jeg tidvis kan greie å konsentrere meg om arbeidet slik at jeg ikke sitter kun og venter på TELEFONEN. :-) Yeah right!

Skrevet

Lykke til med de siste ventedagene!!! Utrolig for noen spennende dager det blir for dere - man er litt utenfor seg selv på en måte - ikke sant?

I ettertid ser jeg at den siste ventefasen var svært fasinerende på en måte - ubeskrivelige følelser av utolodighet, nervøsitet, forventninger, angst, glede osv....selv om det er uutholdelig er det godt òg...

Lykke til!!!

Hilsen fra meg

Skrevet

Lykke til. Har desverre ingen gode tips angående jobben i den aller siste ventefasen (c:

Tvi, tvi!

Vennlig hilsen

Skrevet

Oj, oj, oj, dette blir en prøvelse! Jeg har også forferdelig mye å gjøre på jobben om dagen. Håper jeg tidvis kan greie å konsentrere meg om arbeidet slik at jeg ikke sitter kun og venter på TELEFONEN. :-) Yeah right!

Lykke til Zitrus! Venter spent på gladmeldigen fra deg (c:

Vennlig hilsen

carla1365380461
Skrevet

Så spennende!!! Kjekt å følge med!

Lykke til med ventinga...

Jobber du på kontor med ganger/korridorer, så kan du i hvert fall gå fort i gangene - med et bestemt og fremoverrettet blikk (ikke se til siden). Det gjør seg alltid.

;-)

Skrevet

Det høres helt topp ut.. håper de har april også...hehe

Slik at det snart blir vår tur til å reise til Kina

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...