Gå til innhold

Kan ikke tro det er sant...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk distrikt Tunja i mai, og i dag har vi fått beskjed om at papirene er returnert til hovedkontoret...

Dette var den aller værste beskjeden vi kunne fått nå, etter å ha gått å ventet i over tre måneder på telefonen.

Snuppa på snart seks år begynte å gråte da hun fikk vite at det blir enda mer venting... hun som fra før har har vært så utrolig tålmodig.

Nei, dette blir tungt å takle... Tenk at vi trodde vi forhåpentlig skulle være fire til jul i fjor. Kanskje ikke i år heller??

Nå trenger jeg virkelig noen oppmuntrende ord... Dere som har fått papirene returnert, hvor lang tid har det tatt før nytt distrikt/tildeling?

Uff, dette var ikke noe gøy...

Hilsen en veldig trist

Skrevet

Så leit!

Vet ikke noe om hvordan fungerer med nytt distrikt og slikt, men ville bare vise min medfølelse.

Håper dere får nytt distrikt i superfart, og de kanskje allerede da har funnet et barn for dere.

*trøsteklem*

Skrevet

Beklager at jeg ikke har noe håndfast å fortelle, ville bare si at jeg forstår at dette er fryktelig for dere. Tenker på dere og håper det går fort for dere videre.

Skrevet

Åååå er så frustrert på deres vegne i dag. dette var dårlige nyheter. vi krysser fingre for dere at dere raskt får nytt distrikt og tildeling. det fortjener dere etter dette.Har vert her inne vær dag for å sjekke om dere har fått gode nyheter og det skal jeg fortsette med, det er snart deres tur nå.

mange oppmuntrende trøsteklemmer fra

Skrevet

Stakkars dere. Forstår så godt at dette er tungt å takle.

Krysser fingrene for at dere snart får nytt distrikt og at tildelingen kommer SUPERRASKT.

Tenker på dere!

Skrevet

Huffameg, dette må ha vært en fryktelig tung beskjed å motta :-((

Har sett på forumet tidligere at dette skjer av og til. Håper virkelig at dere slipper å vente lenge før dere får nytt distrikt og deres lenge etterlengtede tildeling. Krysser fingre for dere!

Trøsteklem fra

Skrevet

Så leit!

Vet ikke noe om hvordan fungerer med nytt distrikt og slikt, men ville bare vise min medfølelse.

Håper dere får nytt distrikt i superfart, og de kanskje allerede da har funnet et barn for dere.

*trøsteklem*

Kanskje de allerede har et barn klart til dere i et annet distrikt? SÅ så snart de får papirene deres så får dere beskjed?

STOR KLEM ihvertfall!

Skrevet

Jeg har ikke lyst til å gi dere falske forhåpninger, men dette behøver ikke bli bare negativt. Tidl arbeidskollega av meg opplevde det samme og var helt knust. Det tok vel 2 uker, så fikk de beskjed om at grunnen var få barn frigitt i det distrikte + en kjempegod match i et annet distrikt! Og snakk om match Nydeligere jente (både inni og utenpå)har jeg aldri møtt:-D

Jeg krysser fingre og tær for at dere får en kjempegod nyhet snart. Det fortjener dere!!!

Skrevet

Uff, dette var kjipt, kan godt forstå at du er trist. Jeg er sikker på at nytt distrikt er rett rundt hjørnet! Tenker på deg og krysser alt jeg har ....

Trøsteklem fra

Skrevet

Huff, dette var triste nyheter. Ser på Colombialista at dere har venta lenge.

Skal krysse fingre og tær for at det skjer noe positivt for dere KJEMPESNART !!!!

Lykke til...

Skrevet

Uff!! Kan heller ikke tro det jeg leser nå luckumum :-(. Dere som har ventet så utrolig lenge allerede, og får dere dette tilbakeslaget!!!

Vet ikke hvor fort ting kan gå videre for dere nå, siden det virker som om det er forskjellig fra sak til sak. Men vi fikk jo prinsen vår på vårt andre distrikt, og det gikk igrunnen ganske fort (selv om det ikke føltes sånn da).

Håper det snarlig kommer nytt distrikt også til dere, og at de da allerede har funnet ett barn til dere!!!

Stor klem til dere begge og storesøster fra oss

Skrevet

Huff, jeg forstår godt at du depper :-((

Håper at det kommer nytt distrikt til dere fort som fy, og tildeling like etterpå!

Krysser fingrene for at dere snart har ventet lenge nok!!

Beste hilsen fra

Skrevet

Hei.

Huff a meg.

Håper det går bra med dere!

Føler med dere.

Lykke til videre.

Skrevet

Så trist for dere at dette har skjedd men vi får håpe at det er et lite nurkt som venter på dere nå et sted i Colombia. Lykke til!

Vennlig hilsen

ellymor1365380489
Skrevet

Ble litt satt ut nå..Trodde det endelig kom en skikkelig gladmelding fra dere! skjønner at dette er den værste beskjeden å få nå, kan bare se for meg at vi også ville blitt knust av den beskjeden. Men som de andre sier- nå er det bare å håpe og tro at det skjer noe FORT!!! Håper inderlig at de finner gullungen deres snart! Ønsker dere alt godt- håper humøret stiger og alt ordner seg snart!!

Klem fra

Skrevet

Hei

Vi opplevde det samme i fjor, og jeg ble kjempelei meg jeg også. Adopsjonsprosessen hadde for vår del vært veldig lang, så det var det siste vi trengte. Og så jeg for meg å vente en liten evighet til. Det er rart med at når man er innstilt på at telefonen om tildeling kommer når som helst, så faller man sammen når man får vite at man må vente litt til. Jeg forstår deg veldig godt.

Men tildelingen er kanskje ikke så langt unna, den. For vår del tok det bare halvannen uke før vi fikk nytt distrikt og tre uker etterpå ble vi foreldre. Og hun var selvfølgelig helt perfekt for oss. Rart å tenke på at hvis ikke vi hadde vært innom et annet distrikt først så var det ikke vi som hadde blitt foreldre til akkurat dette sjarmtrollet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...