tjohei Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Noen som vet hva dette kan komme av? Er det noe jeg kan gjøre selv? Hjelper det å slette tidligere mailer? Får også stadig opp popups hvor de sier at jeg kan vaske maskinen min. Noen ganger får jeg ikke fjernet disse. Noen som vet hvordan jeg får fjernet dem? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Ikke at jeg har noen peiling, men hos meg har det hjulpet å slette temp filer og fjerne spyware 0 Siter
soleil Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Prøv Adaware. Skaff deg popup killer eller lignende. Opera har en nettleser som fjerner popups. http://www.download.com Det er en fil på dataen som heter sidevekslingsfil eller noe lignende og når denne filen blir for stor så vil også maskina gå treigt. Husker ikke åssen en fikser det. Har man en full harddisk så blir også maskina treig. Slett unødvendige filer om det er tilfelle. 0 Siter
Gjest vaske vesle brumlemann Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Du får gi maskinen din en omgang med såpe og vann. får den plass i oppvaskmaskinen er det det beste. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Prøv Adaware. Skaff deg popup killer eller lignende. Opera har en nettleser som fjerner popups. http://www.download.com Det er en fil på dataen som heter sidevekslingsfil eller noe lignende og når denne filen blir for stor så vil også maskina gå treigt. Husker ikke åssen en fikser det. Har man en full harddisk så blir også maskina treig. Slett unødvendige filer om det er tilfelle. hei soleil - den operagreia - funkern selv om man bruker IE?...det gjør den vel ikke,,,, dumt ? jeg har mange sånne adware-reklameprogram som har lagt seg på harddisken - og alt går treigt pga det 0 Siter
citoyen Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 hei soleil - den operagreia - funkern selv om man bruker IE?...det gjør den vel ikke,,,, dumt ? jeg har mange sånne adware-reklameprogram som har lagt seg på harddisken - og alt går treigt pga det Hvis du vil ha popup-blokkering i IE kan du installere Google Toolbar. Eller oppgradere til Service Pack 2 hvis du bruker WinXP. For å bli kvitt reklameprogrammer, kjør Ad-Aware og Spybot. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Hvis du vil ha popup-blokkering i IE kan du installere Google Toolbar. Eller oppgradere til Service Pack 2 hvis du bruker WinXP. For å bli kvitt reklameprogrammer, kjør Ad-Aware og Spybot. hei - er du også en engel jeg hadde kvasir verktøylinje som tok endel popups, nå har jeg WinXPservicepack2 Kan jeg bare finne og installere gratis Ad-Aware og Spybot? Hvilket er best, når jeg kjører windows xp og bruker IE? *gleder meg til å bli kvitt ####* 0 Siter
citoyen Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 hei - er du også en engel jeg hadde kvasir verktøylinje som tok endel popups, nå har jeg WinXPservicepack2 Kan jeg bare finne og installere gratis Ad-Aware og Spybot? Hvilket er best, når jeg kjører windows xp og bruker IE? *gleder meg til å bli kvitt ####* Kjør en runde med begge to, de utfyller hverandre. 0 Siter
tjohei Skrevet 8. september 2004 Forfatter Skrevet 8. september 2004 Du får gi maskinen din en omgang med såpe og vann. får den plass i oppvaskmaskinen er det det beste. Godt råd. Skal gjøre det. 0 Siter
Gjest 191158 Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Ikke at jeg har noen peiling, men hos meg har det hjulpet å slette temp filer og fjerne spyware Ja,men HVA fjerner du spyware med? Ja adaware,som både er Gratis og Svensk! Opera går også raskere enn IE,men har ingen innebygget java. Sjekk gjerne disse sidene etter gratis programvare: www.downloads.com www.gratis.no Dette programmet oppdaterer maskinen automatisk når online: www.bixfix.com 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.