Gå til innhold

Hjelp! Treig PC!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva dette kan komme av? Er det noe jeg kan gjøre selv? Hjelper det å slette tidligere mailer? Får også stadig opp popups hvor de sier at jeg kan vaske maskinen min. Noen ganger får jeg ikke fjernet disse. Noen som vet hvordan jeg får fjernet dem?

Skrevet

Ikke at jeg har noen peiling, men hos meg har det hjulpet å slette temp filer og fjerne spyware

Skrevet

Prøv Adaware. Skaff deg popup killer eller lignende. Opera har en nettleser som fjerner popups. http://www.download.com

Det er en fil på dataen som heter sidevekslingsfil eller noe lignende og når denne filen blir for stor så vil også maskina gå treigt. Husker ikke åssen en fikser det. Har man en full harddisk så blir også maskina treig. Slett unødvendige filer om det er tilfelle.

Gjest vaske vesle brumlemann
Skrevet

Du får gi maskinen din en omgang med såpe og vann. får den plass i oppvaskmaskinen er det det beste.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Prøv Adaware. Skaff deg popup killer eller lignende. Opera har en nettleser som fjerner popups. http://www.download.com

Det er en fil på dataen som heter sidevekslingsfil eller noe lignende og når denne filen blir for stor så vil også maskina gå treigt. Husker ikke åssen en fikser det. Har man en full harddisk så blir også maskina treig. Slett unødvendige filer om det er tilfelle.

hei soleil - den operagreia - funkern selv om man bruker IE?...det gjør den vel ikke,,,, dumt ?

jeg har mange sånne adware-reklameprogram som har lagt seg på harddisken - og alt går treigt pga det

Skrevet

hei soleil - den operagreia - funkern selv om man bruker IE?...det gjør den vel ikke,,,, dumt ?

jeg har mange sånne adware-reklameprogram som har lagt seg på harddisken - og alt går treigt pga det

Hvis du vil ha popup-blokkering i IE kan du installere Google Toolbar. Eller oppgradere til Service Pack 2 hvis du bruker WinXP.

For å bli kvitt reklameprogrammer, kjør Ad-Aware og Spybot.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Hvis du vil ha popup-blokkering i IE kan du installere Google Toolbar. Eller oppgradere til Service Pack 2 hvis du bruker WinXP.

For å bli kvitt reklameprogrammer, kjør Ad-Aware og Spybot.

hei - er du også en engel :)

jeg hadde kvasir verktøylinje som tok endel popups, nå har jeg WinXPservicepack2

Kan jeg bare finne og installere gratis Ad-Aware og Spybot? Hvilket er best, når jeg kjører windows xp og bruker IE? *gleder meg til å bli kvitt ####*

Skrevet

hei - er du også en engel :)

jeg hadde kvasir verktøylinje som tok endel popups, nå har jeg WinXPservicepack2

Kan jeg bare finne og installere gratis Ad-Aware og Spybot? Hvilket er best, når jeg kjører windows xp og bruker IE? *gleder meg til å bli kvitt ####*

Kjør en runde med begge to, de utfyller hverandre.

Skrevet

Du får gi maskinen din en omgang med såpe og vann. får den plass i oppvaskmaskinen er det det beste.

Godt råd. Skal gjøre det.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ikke at jeg har noen peiling, men hos meg har det hjulpet å slette temp filer og fjerne spyware

Ja,men HVA fjerner du spyware med? Ja adaware,som både er Gratis og Svensk!

Opera går også raskere enn IE,men har ingen innebygget java.

Sjekk gjerne disse sidene etter gratis programvare:

www.downloads.com

www.gratis.no

Dette programmet oppdaterer maskinen automatisk når online:

www.bixfix.com

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...