bjonde Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Hei!! Jeg har sendt deg mail. Fikk du ikke den heller? Vennlig hilsen bjonde 0 Siter
Chance1365380587 Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Men i all verden!!!!!! Er det noe gærent eller. Har ikke fått noe jeg!!!! Sendte du til [email protected] ??? ALtså første bokstav er L og ikke tallet 1. Kanskje det er noe ordentlig feil her? Klem 0 Siter
bjonde Skrevet 7. september 2004 Forfatter Skrevet 7. september 2004 Men i all verden!!!!!! Er det noe gærent eller. Har ikke fått noe jeg!!!! Sendte du til [email protected] ??? ALtså første bokstav er L og ikke tallet 1. Kanskje det er noe ordentlig feil her? Klem Hei. Jeg skriver [email protected] Hva mener du med l L??? Kan ikke du prøve å sende en test til [email protected] Lagde denne adressen for lenge siden. Har aldri gitt den til noen og har aldri sjekket noe der. men prøv å skriv en mail til meg så får jeg adressen din. Så får jeg gitt deg min vanlige mail adresse 0 Siter
Chance1365380587 Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Hei. Jeg skriver [email protected] Hva mener du med l L??? Kan ikke du prøve å sende en test til [email protected] Lagde denne adressen for lenge siden. Har aldri gitt den til noen og har aldri sjekket noe der. men prøv å skriv en mail til meg så får jeg adressen din. Så får jeg gitt deg min vanlige mail adresse Ser du har skrevet feil adr. Jeg har sendt deg en mail på den adr du skrev. Klem 0 Siter
bjonde Skrevet 7. september 2004 Forfatter Skrevet 7. september 2004 Ser du har skrevet feil adr. Jeg har sendt deg en mail på den adr du skrev. Klem Hei igjen! Har sendt deg min vanlige mail adresse!! Sjekk opp!! Jeg skal sende den mailen jeg skrev i juli!! klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.