Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som synes det ble fryktelig stille her inne om dagen. Satser på at det er stille før stormen. Føler med dere som går på tå hev og venter på at det store skal skje. Vi andre har vel ikk blitt rammet av samme sommerfuglsyken, men jammen er det spennende å følge med dere som er like ved målstreken. Krysser fingrene for at det skjer MYE nytt her snart :o))

Hilsen

Skrevet

Enig i at det er fryyyyktelig stille her for tiden! Og håper også at det bare er stille før stormen....

Selv titter jeg i spenning postkassen hver dag, og håper at det ikke er så lenge til jeg kan slippe en Gladmelding om godkjenning fra ICBF.

Beste hilsen fra

Skrevet

Enig med du,...

gruelig stille her.

Får inderlig håpe det brygger opp til en EKSPLOSJON snart...

Skrevet

Enig meg deg at det er stille nå (fra i hvert fall Kinasiden..), men tror kanskje ikke det varer så lenge. Det har i hvert fall begynt å komme inn tildelinger fra Kina i Irland nå. Jeg bare håper så inderlig at Norge ikke er så langt etter de heller. :o)

Hilsen

Skrevet

Enig meg deg at det er stille nå (fra i hvert fall Kinasiden..), men tror kanskje ikke det varer så lenge. Det har i hvert fall begynt å komme inn tildelinger fra Kina i Irland nå. Jeg bare håper så inderlig at Norge ikke er så langt etter de heller. :o)

Hilsen

Jeg kan forestille meg at du er rimelig varm i hode og aldri så lite forventningsfull i disse dager, yogi!!

Krysser fingrene for at det Telefonen ringer om ikke så alt for lenge :-)

Beste hilsen fra

carla1365380461
Skrevet

Ååå, det er jo like spennende hver gang - særlig når det begynner å bli så stille...

Om 7 dager er det akkurat 1 år siden vi fikk vår lillesøster i armene for første gang...

Store øyeblikk.

Skrevet

Hei

Er det noen som vet hvor langt tildelingene går? Er det med noen på April?

hilsen

Skrevet

Hei

Er det noen som vet hvor langt tildelingene går? Er det med noen på April?

hilsen

Hei!

I Irland var det vissnok kommet tildelinger med LID i Kina 02.april.

MVH

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...