Gå til innhold

Ei lita Kina-jente!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo alle sammen!

Familieforøkelse idag:

ei lita datter/lillesøster på 15 mnd, fra Jiangsu-provinsen!

DTC 25/2-04,

LID 5/3-04.

hilsen en lykkelig og takknemlig

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• yogi

2

• ellymor1365380489

2

• colkin

2

• Pietra

2

Skrevet

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R* med den lille prinsessen! :-)

Stor klem fra

Skrevet

GRATULERER sååå mye med en datter og lillesøster!!! Håper dere får reise og hente henne hjem snart!

Lykke til med forberedelsene ;o)

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye med den lille dattera :o) Da satser vi på at dere har brutt den øredøvende stillheten her inne og at det nå kommer et ras med gode nyheter :o)

Kos dere med feiring, shopping og reiseforberedelser...

Hilsen

Skrevet

Oj, den var da uventet rask! :o)

Gratulerer såååå mye med prinsessen!

MVH

Skrevet

Nå ble jeg helt slått ut. Hjelpe meg så kjapt den kom. Hvilken forening er det nå dere hører til?

Før jeg glemmer det, GRATULERER SÅ MYE. Det var UTROLIG kjekt å lese en tildelingsmelding fra Kina i dag. JIPPI!!!!!!!!!!! :o)

Gratulasjonsklem fra

Skrevet

Så kjekt!!!! Nettopp i det vi klager på at det er snille, så kommer Gladmeldingen fra deg :-))

Gratulerer så mye med den lille Prinsessa :-))

Beste hilsen fra

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta. Det var en fin overraskelse å se på nettet. Jeg trodde ikke at vi skulle få noen tildelinger allerede denne uken. Kjempeartig. Lykke til med den siste ventetiden før dere kan reise nedover til Kina.

Gjest kinamamsen
Skrevet

Gratulerer med den lille jenta og god tur til Kina!

Skrevet

Nå ble jeg helt slått ut. Hjelpe meg så kjapt den kom. Hvilken forening er det nå dere hører til?

Før jeg glemmer det, GRATULERER SÅ MYE. Det var UTROLIG kjekt å lese en tildelingsmelding fra Kina i dag. JIPPI!!!!!!!!!!! :o)

Gratulasjonsklem fra

Hei yogi!

Ja, gladmeldingen kom kjappere enn jeg hadde våget å håpe og tro!

Jeg søker gjennom Adopsjonsforum, men krysser nå fingrene for at de andre foreningene er hakk i hæl!

Er ør og fortumlet ennå, ja, og har forøvrig løyet litt på prinsessens alder også...! Hun er straks 16 mnd, og ikke 15, som jeg skrev... Matematikk er ikke å anbefale like etter den store tildelingen! ;o)

Håper på bilder i posten i morgen, - Bente hos AF sa at tuppa mi har mye hår og to musefletter som sto rett opp!

Det er ufattelig, det hele...

Gled deg, - snart er det din tur!

mvh

solsol1365380728
Skrevet

Tenk, så fort det har gått!!!

Gratulerer så mye!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med jenten!

Og god tur til Kina.

Som resten sier; håper det kommer mange flere tildelinger snart - det er mange som venter i åndeløs spenning!

:-)

Skrevet

Gratulere så mye! Når skal dere reise? Vi venter på tildeling fra VB og vi skal få det på mandag!

Skrevet

Gratulerer.

Vi fikk tildeling vi også i dag.

10 Måneder gammel jente fra samme provins så vi snakkes på turen.

Mvh

Tor-Jarle

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...