kr-sund Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Gratulerer så mye :-) Slike gladnyheter liker vi! Det blir det snart tur til Kina! 0 Siter
Pocoline Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Gratulerer med den lille prinsessen. Hilsen 0 Siter
Gjest snart mamma til to Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Gratulerer SÅ mye med den gode og runde jente:o)) Endelig kom tildelingen til dere også! GRATULERER så mye med den nye daglige lederen i familien og God Tur !!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Puccini Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Gratulerer så masse med en liten datter!!! Ønsker dere all lykke, og en fantastisk reise til fantastiske Kina. Hilsen fra meg 0 Siter
Korea05 Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 G*R*A*T*U*L*E*R*E*R* med den lille prinsessen! :-) Stor klem fra 0 Siter
nedtelling Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 gratulerer med den lille jenta! Jeg er ebn kjapp tur innom.. vi er paa ferie paa den frenske riviera og blir i 12 dager til.. haaper dere snart faar reisebeskjed.. Pssst . send meg gjerne bilde av vidunderet paa colmbiafrelst adressen min 0 Siter
Perle & Bruse Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Gratulerer hjerteligst med jenten! Og god tur til Kina! vh 0 Siter
bellami1 Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Gratulerer så mye med prinsessa. Og lykketil videre. 0 Siter
kompis Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Gratulerer hjerteligst med den lille Jiangsu-prinsessa! Lykke til på ferden! 0 Siter
jks 77 Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Gratulerer såååå mye med en datter!!! Lykke til med alle forberedelser og riktig god tur når den tid kommer ;o) 0 Siter
Gjest snart mamma til et kinabarn Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 GRATULERER med en liten KINA prinsesse. Jeg ble veldig glad på deres vegne, Zitrus 0 Siter
Gjest Kina-venter Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Gratulerer med jenta og god tur til Nanjing! Hilsen mammaen til en flott Jiangsu-jente på 3,5 år og en Hunan-sjarmør på 1,5år.. 0 Siter
Gjest Kina-venter Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Gratulerer med jenta og god tur til Nanjing! Hilsen mammaen til en flott Jiangsu-jente på 3,5 år og en Hunan-sjarmør på 1,5år.. Ser lenger nede at dere skal til en annen by enn Nanjing. Trodde alle måtte innom provinshovedstaden men så feil kan man altså ta... 0 Siter
zitrus Skrevet 8. september 2004 Forfatter Skrevet 8. september 2004 Ser lenger nede at dere skal til en annen by enn Nanjing. Trodde alle måtte innom provinshovedstaden men så feil kan man altså ta... Ikke sikkert du tar feil! Vet ikke hvor vi skal, men datteren vår bor i Taizhou nå. Fant en hjemmeside med barn fra samme barnehjem som oss, men det ser ut som ovrrekkelsen foregikk i Nanjing. 0 Siter
limlim Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Gratulerer, gratulerer!! Gled dere til reise og møte! Når er det bare å håpe at vi som har VB også får beskjed snart. 0 Siter
ssr Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Gratulerer kjempemasse. Ha en god tur til Kina om ikke lenge 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.