Gjest frustrert over behandlingstid Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Vi har sendt sosialrapporten til Regionkontoret og nå sitter jeg bare å venter på registreringsbrevet fra dem. Hvor lenge må jeg regne med å vente? Er det noen som vet? Har nå ventet i nesten to uker. Kanskje jeg må ta en telefon? 0 Siter
unidad Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Vi ble godkjent i dag og behandlingtiden tok nesten 4 måneder (region øst). Papirenen ble mottatt i regionen 12 mai, bekreftelsesbrevet kom i juli og godkjenningen kom idag 7. september. Ring og hør - det gjorde jeg allerede i begynnelsen av juni. Bare for å forsikre meg om at søknaden var kommet frem. 0 Siter
Chance1365380587 Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Vi fikk aldri noe bekreftelse på mottatt søknad. Hørte ikke noe før vi fikk godkjennelsen vi.. Lykke til!!! 0 Siter
Kathinka Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Det er bare å ringe å høre. Vi ringte regionen vår etter 3-4 dager for å høre om de hadde mottatt søknaden. Gikk så fint så! 0 Siter
fillolin Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Som flere har sagt - ring og hør! Vi fikk ikke bekreftelsesbrevet før etter 2 1/2 måned, men lenge før hadde jeg ringt og sjekka. Da gikk saksbehandlere dessuten raskt igjennom papirene og så at alle stempler, underskrifter og attester var iorden. Det er godt å vite i den lange ventetida! Lykke til med telefonen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.