Gå til innhold

En liten historie om ventetiden

Anbefalte innlegg

Har lyst å fortelle om søstera mi som venter i spenning. Hun har gått helt opp i dette med adopsjonen vår, og var helt sikker på at vi skulle få en jente fra Sør-Afrika i august. Så hun har spurt og spurt om vi har hørt noe. Hun var så sikker på at det skulle skje, særlig den 31, at det var rett før hun ringte og avlyste en avtale hun hadde. Hun skulle jo til oss og drikke Champagne. Hun ble helt satt ut da vi ikke hørte noe i løpet av august. Men nå har hun kommt frem til at jenta nok er blitt født i august og at vi får tildeling i november. Så får tiden vise om hun har rett denne gangen...

Det er gøy når de rundt oss engasjerer seg slik. Kjenner jeg setter stor pris på det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157735-en-liten-historie-om-ventetiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er virkelig kjekt når de bryr seg!

Min nevø (som går i femte klasse) bor i en annen by enn oss, og det er meeeeget sjelden vi snakkes. Kun på bursdager, og ellers i sommerferien. I dag ringte han for å høre hvordan det går med Gullet vårt etter hjemkomst. Han var hjemme alene nemlig, så tenkte han at han skulle ringe og spørre når vi kommer på besøk ;o) Begynte nesten å tute, jeg...

;o)

Så kjempekoselig!!! :-)))

Jeg også har en søster som deltar i prosessen med stort engasjement!

Når vi første gang fortalte om vår ønsker(og "planer") om adopsjonen bestilte hun spansk-kurs i julegave av oss med en gang!

Det er veldig godt å ha noen å dele alt med i denne spennende tiden!

mvh,

Gjest En ivrig søster

He-he. Jeg er en slik ivrig søster som tripper og venter på å bli tante til et adoptivbarn. Synes det er sååå spennende å følge med på hele prosessen med rapporter og papirinnsamlinger og venting osv. Skulle nesten tro det var jeg som ventet barn.

Noen ganger lurer jeg på om jeg nesten blir litt for ivrig, men det ser heldigvis ut som det blir oppfattet positivt. Tenk, antakelig om et snaut år blir jeg tante til et lite barn fra et annet land. Jeg gleder meg så veldig!

Annonse

Hei på deg!

Ja, det er virkelig kjekt med søstre som engasjerer seg - jeg har også "en slik en"!! Hun er visst den - foruten pappaen og jeg selvfølgelig - som venter mest på den vesle gutten vår, og jeg vet at hun blir en super tante!

Vi venter fortsatt på reisebeskjed, og det er ganske fortvilet at det skal ta så lang tid, men vi prøver å holde motet oppe hver dag......

Sender deg en mail en av de nærmeste dagene - i mellomtiden får du kose deg så godt du kan i ventetiden!

Masse hilsener fra

Herlig når familien blir så engasjerte, ikke sant!!! Som du vet har jeg en lik familie, og det har bare vært helt topp at de har fulgt oss hele veien :-)

Håper det går fint med dere ellers, og at dere får den etterlengtede telefonen snart!!!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...