Gå til innhold

Its official - Vi skal bli 2-barnsforeldre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag fikk vi det etterlengtede brevet fra Region Vest. Vi er godkjent for å adoptere et barn til fra Kina. Hurra! :o)

Til informasjon for andre ventere: Vi var registrert i slutten av mai.

Tralalala...

Hilsen fra

Chance1365380587
Skrevet

Gratulerer! Det var vel deilig å ha den i boks!

Hilsen

Skrevet

Gratulerer! Utrolig gøy at det går så raskt i Kina for tiden!

Lykke til videre i prosessen :)

thuva1365380402
Skrevet

Gratulerer med godkjenningen. Lykke til videre i prosessen.

Skrevet

Ja gratulerer enda en gang :-))

Nå er det to ting som kan feires samtidig som vi planlegger en viss tur ;o)

Det var din godkjenning, nå vil jeg ha min! Med det tempoet ditt så blir du to-barns mamma før meg!

Beste hilsen fra

Skrevet

Gratulerer så mye AAA. Håper at det ikke tar så lang tid med å få papirene klare slik at det ikke er så lenge til de går til Kina. :o)

Hilsen

Skrevet

Gratulere så mye. Nå er bare samler inn nye papir og venter 6-7 mnd til, da er barna der.

Skrevet

Gratulerer så mye med godkjenninga!!

En deilig følelse :-)))

Lykke til videre

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Da har dere vel vært ute å reist til sommeren kommer, da?

;o)

Skrevet

Hvor lang tid brukte BV på rapporten denne gang? Fra dere først tok kontakt mener jeg...

Mvh

Skrevet

Hurra-hurra-hurra :o)))

Skynd dere å samle inn alle papirene da, slik at vi får reise sammen om et halvt års tid :o)))

Stooooor klem fra

Skrevet

Gratulerer til alle 3. Endelig ser det ut til å løsne det på nyhetsfronten her inne :o)

Skrevet

gratulerer med godkjenningen. Måttte ikke ventetiden for resten av prossessen ikke bli for lang...

Skrevet

Herlig, gratulerer! Lykke til med innsamling av alskens papirer og fortsatt god ventetid.

Skrevet

Iiiha, endelig var sommerferien i Region vest over!! GRATLA!!!

Nå må du se til å finne et lite pustehull i det tettpakkede programmet ditt, så vi får en kveld til å feire!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...