peetmor Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Hallo jenter Nytt romerikstreff er den 16 sept. kl 1930. Har du lyst til å få kontakt med andre mødre hvor alle har til felles adopsjon. Send meg en mail så får du vite hvor vi treffes. Velkommen! [email protected] Vennlig hilsen 0 Siter
nedtelling Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 huff og huff; jeg rekker ikke det treffet heller. soren heller. vi er i frankrike:!!! om det er mange som ikke kan denne datoen saa kanskje at dere finner en dato etter den 20 sep :-) 0 Siter
peetmor Skrevet 14. september 2004 Forfatter Skrevet 14. september 2004 huff og huff; jeg rekker ikke det treffet heller. soren heller. vi er i frankrike:!!! om det er mange som ikke kan denne datoen saa kanskje at dere finner en dato etter den 20 sep :-) Hei på deg nedtelling Desverre for deg så blir ikke treffet flyttet til en annen dato da det er god respons denne gangen (c: Men jeg håper du nyter dagene i Frankrike for det....Vi sees snart! Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.