Gå til innhold

I dag hadde prinsessen første dag i barnehagen

Anbefalte innlegg

Og det gikk over all forventning. Hun fant raskt tonen med kontaktpersonen og passet godt på denne hele tiden. Ingen andre barn fikk lov til å ta henne :-)

Hun var og sjekket at jeg var der noen ganger, men var fornøyd når hun så meg.

Var borte fra avdelingen en halv time. Hun hadde da spurt etter meg flere ganger når jeg var borte, men slått seg til ro med den forklaringen kontaktpersonen hadde gitt. Da jeg kom inn igjen på avdelingen var det en jente som var veldig glad for å se mamma igjen. Vi sa da hade til alle og gikk.

Tror dette skal gå fint jeg :-)

PS! Litt spesielt med barnehagestart på henne på min bursdag, men dette er helt klart en dag vi kommer til å huske :-)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...