Gå til innhold

Holdninger

Gjest jeg tror ikke jeg vil skrive noe nick i dag

Anbefalte innlegg

Gjest jeg tror ikke jeg vil skrive noe nick i dag

Jeg hadde en kjæreste som eier to gårder. I og med at jeg kunne tenke meg å adoptere et barn med tiden, så la jeg det fram for ham tidlig i forholdet. Greit nok at adopsjon er et nytt tema for mange, men svaret jeg fikk overrasket meg. Han sa at gårdene skulle gå til noen i slekta, og siden adoptivbarn gikk foran slektninger, så ville han ikke adoptere barn...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157845-holdninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

Hos mange må tanken på adopsjon modnes over tid, og underveis i modningsprosessen kommer det mange merkelige tanker. Så det kjæresten din tenker er neppe uvanlig.

Selv er jeg gift med en gårdbruker, og vår eldste sønn er odelsgutt. Tror nok ikke det var en adoptert sønnesønn eller -datter min svigerfar i utgangspunktet hadde sett for seg som den nye arvingen på gården. Men når det først ble slik, så ble Storebror et kjærkomment og høyt elsket tilskudd i slekta. Og odelsgutten ble gjort stor stas på av svigerfar de to årene de fikk sammen før svigerfar døde.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157845-holdninger/#findComment-1016960
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...