Gå til innhold

Hjeeelp!!!

Gjest skrekkfrydslagen

Anbefalte innlegg

Gjest skrekkfrydslagen

Sønnen min på 11, snart 12 har fått seg kjæreste...greit nok det, for det har han hatt før og!

Men, disse jentene på 12 år er jo svært så utviklet...pupper og hele greia!!

Så i går endte jeg med og ta denne sexpraten med sønnen min, ganske humor egentlig!

Jeg er heldig som har en sønn som er så åpen som han er, Vi kan prate om det meste, og han har ingen problemer med og komme til meg hvis det skulle være noe!

Men, jeg ser jo nå at vi etter hvert nå går inn i ny epoke, han kommer i puberteten osv!

Jeg er glad for at han er populær osv.....men dette er jo litt skummelt alikevel da!

PS!! Det morsomste av alt var jo det at han sa han ikke skulle bli "pappa" før han ihvertfall var 18 år!!!!

*ler*...og dette er jo betryggende :-/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157849-hjeeelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...