Sunchaser Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hei Jeg er 22 år gammel, og har følgende problem: Jeg ligger og sover, og drømmer gjerne. Så plutselig våkner jeg av signaler fra hjernen om at "HALLO noe er galt", og oppdager at jeg har begynt å urinere. I sengen. Det har nå skjedd to ganger, med 1 dags mellomrom. Siste gangen var faktisk akkurat nå, før jeg stod opp. Det rekker aldri å komme mye før jeg våkner. Bør kanskje nevne at dette også skjedde på samme måte for litt over 1,5 år siden. Helt fram til nå har det ikke vært noe problem. Hva skjer? Jeg blir veldig skremt, sjokkert og bekymret... Leste i et annet innlegg at stress kunne være en innvirkende faktor..? Jeg har stresset fælt de siste dagene.. Prosjekter som skal være ferdig.. etc. Hadde faktisk egentlig planer om å sitte oppe denne natten for å jobbe, men endte med at jeg la meg. Egentlig bare for å slappe av litt, men sovnet istedet. Husker jeg lå våken og tenkte på at jeg ikke måtte sovne, for jeg måtte jobbe. Kan noen hjelpe meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157898-sengev%C3%A6ting-stress/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.