Gå til innhold

Jeg svever :-)))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kom Brevet - vi er godkjent av ICBF til et barn på 1 år :-)))

Jeg klarer ikke helt å se når godkjenningen er datert, men det kan se ut som om den er stemplet 2. september.

Vi sendte forøvrig papirene 19. mai, så vi kan ikke klage over ventetiden! Får bare håpe vi er like heldige i fortsettelsen :-)

Gjett om dette skal feires!!!!

Beste hilsen fra

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• snø

15

• flosshatt

3

• Colombiamamma

2

• rao

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kjære snø :o)))

Gratulerer såå masse med godkjenninga !!! Hvordan er ventetidene nå ? Hvor lenge må dere regne med å vente på tildelinga ??

Stoor klem fra

Skrevet

Så flott gratulerer så masse !!! Får håpe det ikke blir så veldig lenge å vente før dere får den store telefonen !

Lykke til med resten av ventetiden :-)

Skrevet

Kjære snø :o)))

Gratulerer såå masse med godkjenninga !!! Hvordan er ventetidene nå ? Hvor lenge må dere regne med å vente på tildelinga ??

Stoor klem fra

Takk, rao :-))))

Hadde jeg bare hatt en ide om det! Så vidt jeg kan se fra Colombialisten, så kan det variere alt mellom 2 og 8 mnd å få distrikt. Og ventetiden fra distrikt og til tildeling varierer jo også fra dager til måneder - så vi får bare vente "rolig" og se...

Hvem vet, kanskje vi blir foreldre omtrent samtidig? :-))

Men i dag og de neste ukene skal jeg i alle fall bare ruse meg på gleden over å være Godkjent :-)))))

Beste hilsen fra

Skrevet

Der var du ja! Regnet med at jeg "fant" deg her ja. Hihi...

Gratulerer igjen. Regner med at det blir feiring i helgen! ;-)

Hilsen fra

Skrevet

så kjekt, ja dette var virkelig stort for dere!!! Tenker det blir en kjekk helg!!!!

carla1365380461
Skrevet

Så flott - gratulerer!! Og så på en feiringsdag som fredag!

Betyr 1 år at da blir det 1 år, eller kan det være stort slingringsmonn?

Håper det går fort nå!

Skrevet

Gratulerer så masse med godkjenningen. Deilig å se at det beveger seg i Colombia igjen.

Kanskje vi også snart får en gladmelding, venter på distrikt og min tålmodighet forsvant sammen med sommeren.

Skrevet

Gratulerer. Dette ser ut til å bli en god dag for oss som venter fra Colombia..

Vi ble godkjent for et barn på 2 år, og selv om jeg vet at alder ved tildeling ikke alltid blir som ved godkjenninga så kjenner jeg likevel at det blir mye lettere for meg å danne noen bilder i hode mitt. Tror nok det blir litt dagdrømming i helga...

Skrevet

Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Så flott - gratulerer!! Og så på en feiringsdag som fredag!

Betyr 1 år at da blir det 1 år, eller kan det være stort slingringsmonn?

Håper det går fort nå!

Takk :-)))

Vi er godkjent for et barn på 1 år, men fra norske myndigheters side er vi godkjent til et barn på minst 2 år yngre enn Bella - som er 4 år (og sikkert nærmere 5 innen tildeling), så vi kan vel få et barn på opp til 3 år.

Selv har jeg bilde av Lillebror på 2 år i hodet - det blir spennende å se hvem vi får :-))

Og ventetiden....? Det er vel helt umulig å si! Til nå har det gått fort, men vi har ingen garantier på fortsettelsen. AF sier pluss/minus 12 mnd, så vi får håpe at vi i alle fal har hørt noe innen mai 05....

Beste hilsen fra

Skrevet

SÅ bra snø :-)))

Du må tørke vekk gledestårene slik at du ser godkjennelsedatoen....må få den rett på Colombialista veit du :-)

Gratulerer så mye...vi får skåle litt for hverandre i kveld!!

Skrevet

SÅ bra snø :-)))

Du må tørke vekk gledestårene slik at du ser godkjennelsedatoen....må få den rett på Colombialista veit du :-)

Gratulerer så mye...vi får skåle litt for hverandre i kveld!!

Det skal vi Krykkjemo - og hvem vet, kanskje vi treffes i Colombia? ;-)

Godkjennelsesdato? Jeg ser ingen dato, egentlig, bare masse tall. Men det står en linje som er stemplet på med

"2004 SET - 2 A11:29" Regner med det må være dato og klokkeslett?? Det er i alle fall ingen av de andre tallene som utgjør noen dato.

Beste hilsen fra

Skrevet

Gratulerer. Dette ser ut til å bli en god dag for oss som venter fra Colombia..

Vi ble godkjent for et barn på 2 år, og selv om jeg vet at alder ved tildeling ikke alltid blir som ved godkjenninga så kjenner jeg likevel at det blir mye lettere for meg å danne noen bilder i hode mitt. Tror nok det blir litt dagdrømming i helga...

Ja dette er Dagen for Colombia-søkere, tydeligvis :-))

Og drømmingen kommer vel til å ta helt av nå, ja...

Blir spennende å følges videre i prosessen - neste skritt er Distrikt :-)

Beste hilsen fra

Skrevet

Gratulere så mye. Håper at tildeling kommer til dere veldig snart!

valmue1365380326
Skrevet

GRATULERER så mye!!!

Lykke til med siste etappe :)

Hilsen fra

Skrevet

Det skal vi Krykkjemo - og hvem vet, kanskje vi treffes i Colombia? ;-)

Godkjennelsesdato? Jeg ser ingen dato, egentlig, bare masse tall. Men det står en linje som er stemplet på med

"2004 SET - 2 A11:29" Regner med det må være dato og klokkeslett?? Det er i alle fall ingen av de andre tallene som utgjør noen dato.

Beste hilsen fra

Da ble vi godkjent to minutter før dere, hvis det der er tidspunkt;)

Skrevet

Da ble vi godkjent to minutter før dere, hvis det der er tidspunkt;)

*skrattler*,

Kanskje dere får tildeling to minutt før oss også da? ;o)

Nei helt ærlig, jeg håper at resten av prosessen deres går helt strykefritt, og at dere får distrikt og tildeling før dere får sukk for dere! Er det noen jeg unner en rask prosess videre nå, så er det dere!

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...