Gå til innhold

Jeg svever :-)))))

Anbefalte innlegg

ellymor1365380489
Skrevet

..jeg svever også- herlig ikke sant? Gratulerer så mye med godkjenningen! Lykke til videre,snø!

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• snø

15

• flosshatt

3

• Colombiamamma

2

• rao

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

..jeg svever også- herlig ikke sant? Gratulerer så mye med godkjenningen! Lykke til videre,snø!

Ja, det er deilig å sveve :-)) Jeg tviler på at jeg kommer til å lande på lenge, lenge enda.

Og at du er i himmelen tviler jeg ikke et sekund på ;-)

Der får legge inn et godt ord for oss nordmenn når dere kommer til Colombia!

Beste hilsen fra

Skrevet

Dette var jo strålende nyheter. Håper ikke våre papirer ligger i en annen bunke på et støvete kontor! :). Lykke til med innspurten.

Skrevet

Gratulerer sååå mye med godkjenningen!!!!!! Så kjapt det gikk da... Vi sendte papirene samtidig med dere, så nå blir nok postmannen overfalt daglig fram til vår godkjenning kommer også ;o)))

Lykke til videre, håper resten av prossessen går super-raskt!!!!

Skrevet

Får nesten gratulere deg her inn også ;-D

Utrolig kjekt at det gikk så kort tid!! Det fortjente dere!!!

Klem fra

Skrevet

Dette var hyggelige nyheter, snø! Følger med "gamle kjente" selvom jeg er en sjeldnere gjest her enn før...

Hilsener fra

Skrevet

Gratulere så mye!!!

Lillebror på to år sier du..he he, de er gaaanske travle i følge vår storesøster :-)

De legger seg oppi det meste, tar all oppmerksomhet, lugger i håret, griser når de spiser, hyler når de ikke får viljen sin... og fryktelig søte og sjarmerende.

Mamma synes selvfølgelig gutter på to er til å spise opp..fulle av sjarm, og snurrer mamma rundt lillefingeren.

Lykke til med den siste ventetiden!

Hilsen

Skrevet

Gratulere så mye!!!

Lillebror på to år sier du..he he, de er gaaanske travle i følge vår storesøster :-)

De legger seg oppi det meste, tar all oppmerksomhet, lugger i håret, griser når de spiser, hyler når de ikke får viljen sin... og fryktelig søte og sjarmerende.

Mamma synes selvfølgelig gutter på to er til å spise opp..fulle av sjarm, og snurrer mamma rundt lillefingeren.

Lykke til med den siste ventetiden!

Hilsen

Ja, det spørs hva Bella sier til Lillebror når han kommer. Vi forsøker jo å forberede henne på at det ikke er en pitteliten baby som kommer, men mest sannsynlig en som er klar til å stikke av med lekene hennes, men jeg vet ikke om hun helt klarer å forstå det - alle som får småsøsken rundt henne får jo stort sett babyer.

Men vi gleder oss helt vilt og hemningsløst, alle tre. Og er veldig, veldig spente på om det skal fortsette å gå like kjapt i fortsettelsen :-)

Beste hilsen fra

Skrevet

Får nesten gratulere deg her inn også ;-D

Utrolig kjekt at det gikk så kort tid!! Det fortjente dere!!!

Klem fra

Takker! Og jeg krysser fingrene for at det snart ligger Brev i postkassen til dere også - det hadde jo vært veldig kjekt med en felles tur til Colombia om noen måneder :-))

Men uansett - dere kan fort ta oss igjen, det er jo ingen garantier for at det går like kjapt for oss å få distrikt og tildeling...

Vi snakkes!

Beste hilsen fra

Skrevet

Gratulerer sååå mye med godkjenningen!!!!!! Så kjapt det gikk da... Vi sendte papirene samtidig med dere, så nå blir nok postmannen overfalt daglig fram til vår godkjenning kommer også ;o)))

Lykke til videre, håper resten av prossessen går super-raskt!!!!

Krysser fingrene for at det snart ligger Brev i postkassen deres også!

Beste hilsen fra

Skrevet

Dette var jo strålende nyheter. Håper ikke våre papirer ligger i en annen bunke på et støvete kontor! :). Lykke til med innspurten.

Ja, vi drømte jo om at vi skulle havne i den raske bunka, men våget ikke å tro at vi skulle være så heldige. Mentalt hadde jeg forberedt meg på slutten av oktober.

Krysser fingrene for at dere ligger i samme bunke som oss! :-)

Beste hilsen fra

Skrevet

Gratulere så mye!Ett skritt videre.Dette gikk jammen kjapt.

Håper på flere gladnyheter fra Colombia fremover....

Snart er det deres tur også, vignett, vi skal jo ha felles tur til Colombia, hele gjengen :-))

Krysser fingrene for at det snart ligger Brev i postkassen deres også!

Beste hilsen fra

Skrevet

Jeg svever enda, men prøver å ikke ta helt av! Vet jo at det ikke er noen garantier for at fortsettelsen skal gå like fort. Og ser jo av Colombialista at det er veldig store variasjoner på hvor lang tid det tar å få distrikt etter godkjenningen...

Men jeg håper jo at det skal gå fort i fortsettelsen også, og at vi i alle fal ikke skal komme på pluss 12 mnd.

Sommerfuglene i magen er diiiigre, og det kommer nok til å være veldig, veldig spennende å titte i postkassen framover.

Plutselig ble ventetiden SÅ mye kjekkere!

Kommer nok til å ha et salig glis rundt munnen i mange uker framover ;o)

Beste hilsen fra

Skrevet

Nok en gang; Gratulerer med godkjenningen!

Her holder vi på med pakking og siste finish. I morgen er det avreise til Colombia for å hente lillesøster.

Jeg kan vel godt si at måkeflokken i magen er i bevegelse :-))

Mvh

Skrevet

Gratulerer med ICBF-godkjenningen. Jeg håper du har landet i løpet av helgen og jeg ønsker dere lykke til videre!

Vennlig hilsen

Skrevet

flott at det går raskt nå. krysser fingre for at det gjør det i fortsettelsen også. Ha en fortreffelig uke.

klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...