Gå til innhold

I dag er det endelig nyheter..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flosshatt

5

• Colombiamamma

2

• Krykkjemo

2

• AAA

1

Det var søren med på tide, flo!!!! GRATULERER!!!!! Igjen :-))

Det var SÅ kjekt at deres godkjenning også kom i dag! Tenkte på dere da jeg åpnet konvolutten fra AF.

Krysser fingrene for at det går ekstra fort med dere nå i fortsettelsen også.

Selv om det hadde vært kjekt med felles tur til Colombia! ;-)

Beste hilsen fra

Annonse

Etter det jeg har sett på Colombialista så må dere være de som fortjener en godkjennelse aller mest. Gratulerer så mye. Har tenkt mye på dere selv om jeg ikke vet hvem dere er..

Takk for tankene du har sendt oss! De hjalp garantert;)

I morgen skal jeg løpe til postkassen og se om jeg finner brev om distrikt i den;)

Annonse

Iaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endelig!!! DEN undte jeg dere!! Åh....blir vel feiring i kveld da?!

Grattis!!!

Feiring? Mannen min har tatt på seg ekstravakter på jobb i hele helga..selv om han egentlig hadde fri;) Så hvis jeg skal feire blir det på chatten i kveld hvis noen har lyst til å være med?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...