Gå til innhold

I dag er det endelig nyheter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er ENDELIG blitt godkjent for barn fra Colombia, mellom 1-2 to år.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flosshatt

5

• Colombiamamma

2

• Krykkjemo

2

• AAA

1

Skrevet

Gratulerer så masse med godkjenninga. Flott med så mange gladnyheter fra Colombia.

Skrevet

Det var mange godkjennelser fra Colombia på en gang. Gratulerer så mye til dere også.

Skrevet

Det var søren med på tide, flo!!!! GRATULERER!!!!! Igjen :-))

Det var SÅ kjekt at deres godkjenning også kom i dag! Tenkte på dere da jeg åpnet konvolutten fra AF.

Krysser fingrene for at det går ekstra fort med dere nå i fortsettelsen også.

Selv om det hadde vært kjekt med felles tur til Colombia! ;-)

Beste hilsen fra

Skrevet

Denne nyheten har jeg venta lenge på !!!

GRATULERER så veldig mye, flosshatt!!

Håper ventetida går fort for dere videre :-))

klem fra

Skrevet

hvilken dato ble dere godkjent?

Slik at jeg får det rett på Colombialista :-))

Skrevet

Etter det jeg har sett på Colombialista så må dere være de som fortjener en godkjennelse aller mest. Gratulerer så mye. Har tenkt mye på dere selv om jeg ikke vet hvem dere er..

Skrevet

Etter det jeg har sett på Colombialista så må dere være de som fortjener en godkjennelse aller mest. Gratulerer så mye. Har tenkt mye på dere selv om jeg ikke vet hvem dere er..

Takk for tankene du har sendt oss! De hjalp garantert;)

I morgen skal jeg løpe til postkassen og se om jeg finner brev om distrikt i den;)

valmue1365380326
Skrevet

GRATULERER så masse!!!

Lykke til med siste innspurt :)

Hilsen fra

Skrevet

Gratulerer så mye Flosshatt. Dette var virkelig fortjent. Jeg husker godt når dere startet opp, og det føles jo som en evighet siden. Nå håper jeg bare at det ikke er så lenge til tildeling og reise.

Hilsen

Skrevet

Iaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endelig!!! DEN undte jeg dere!! Åh....blir vel feiring i kveld da?!

Grattis!!!

Skrevet

Iaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endelig!!! DEN undte jeg dere!! Åh....blir vel feiring i kveld da?!

Grattis!!!

Feiring? Mannen min har tatt på seg ekstravakter på jobb i hele helga..selv om han egentlig hadde fri;) Så hvis jeg skal feire blir det på chatten i kveld hvis noen har lyst til å være med?

Gjest stakkar deg
Skrevet

Feiring? Mannen min har tatt på seg ekstravakter på jobb i hele helga..selv om han egentlig hadde fri;) Så hvis jeg skal feire blir det på chatten i kveld hvis noen har lyst til å være med?

Du verden for et ensomt liv...

Skrevet

Tror jeg døper denne dagen til colombiafredag, for her var det mye colombianytt :o)

Gratulerer så masse med den kjempegode beskjeden. Krysser fingrene for at resten går som en lek....

Skrevet

Så herlig!!!

Endelig!!

Gratulerer så masse, og regn med meg på chatten i kveld!

*Hipphurraklem*

Skrevet

Kjære flosshatt!

Gratulerer så mye, dette fortjente dere!

Ha en riktig god helg.

Hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...