Gå til innhold

I dag er det endelig nyheter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var gode nyheter til helga. Gleder meg med dere. GRATULERER!!!

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flosshatt

5

• Colombiamamma

2

• Krykkjemo

2

• AAA

1

Skrevet

Dette var ekstra gode nyheter!!!

Gratulerer så mye!!

Nå fortjener dere virkelig at det går fort fort fort fremover :-)

Vi chattes nok om ikke så lenge :-)

Stoor klem fra

Skrevet

Feiring? Mannen min har tatt på seg ekstravakter på jobb i hele helga..selv om han egentlig hadde fri;) Så hvis jeg skal feire blir det på chatten i kveld hvis noen har lyst til å være med?

Blir med på feiringen jeg :-))

Skrevet

Gratulerer så masse med godkjenningen! Håper veien fram til distrikt og tildeling blir kort!

Skrevet

Så mange gode nyheter det var idag, da!! Hyggelig!

Gratulerer så mye med godkjenningen til dere, også!!

Lykke til i fremtiden! :-)

Hilsen

Skrevet

....da flosshatt. Dette synes jeg dere virkelig har fortjent. Oversender de støreste gratulasjoner.

Håper resten av ventetiden går raskt :-)

Skrevet

Nå ble jeg rett og slett lykkelig!!! Eller lykkeligere, da.. ;o)

Hipp hurra, Floss!!!!

Klem,

Skrevet

Dette var kjekt. Dere har i hvert fall fortjent gode nyheter no. Vi skal adoptere fra Cran og har fått beskjed om at det ikke blir i år, men vi er ved godt mot at det blir et barn til neste år.

Skrevet

Endelig kom nyhetene vi har ventet så lenge på!!! Gratulerer så utrolig mye begge to, stor klem fra

Skrevet

Gratulerer:)))))

Nå var det virkelig deres tur.

Kos deg med nyheten og ha en riktig god helg:))))))

Skrevet

Kjære Flosshatt :o)))

DETTE har vi ventet på lenge !! Endelig var det deres tur !! Håper virkelig resten av prosessen deres flyr fooooort videre, slik at tildelingen kommer snart-snart !!!

Stooor klem fra

Skrevet

Det var moro å se alle som gleder seg over dette med oss;) Tusen takk!

ellymor1365380489
Skrevet

GRATULERER!!!!!! dette var utrolig godt å høre. Nå fortjener dere superraskt distrikt:-)) Har tenkt mye på dere og ventet på gladmeling, flosshatt. Åh, så bra!

Skrevet

Å, det unte jeg dere virkelig. Dere har virkelig blitt holdt på pinebenken lenge. Nå er det bare sjamøretappen igjen!:)

Skrevet

Gratulerer såååååå mye med godkjenningen!!!!!!!! Håper resten av prossessen går super-raskt ;o)

Skrevet

ENDELIG var det deres tur!!

Ikke en dag for tidlig...

GRATULERER SÅ MYE!!

Hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...