Gå til innhold

Angst for læring ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som har opplevd det å ha angst for å lære noe

Skrevet

Nei, jeg tror heller det vil bli slik: Noen som er redd for at de ikke kommer til å lære det de skal lære?

Det er det nok mange som er redde for. Og vil på en måte bli at man er redd for å lære noe, for at man er redd for å ikke lære det.

Alt kan læres, men noen bruker lenger tid en andre og det er ingen skam!

Stå pø..

Skrevet

Nei, jeg tror heller det vil bli slik: Noen som er redd for at de ikke kommer til å lære det de skal lære?

Det er det nok mange som er redde for. Og vil på en måte bli at man er redd for å lære noe, for at man er redd for å ikke lære det.

Alt kan læres, men noen bruker lenger tid en andre og det er ingen skam!

Stå pø..

Kan det være at man får angst sammen med noen lærere spesielt?

Skrevet

jeg har vel ikke direkte angst.. men jeg missliker det og lære noe for jeg føler meg lykkeligere uvitende, f.ex jo mer jeg lærer om filming jo mindre nyter jeg og se filmer (fordi jeg begynner og tenke på andre tekniske ting rundt filmen mens jeg ser den)

Skrevet

jeg har vel ikke direkte angst.. men jeg missliker det og lære noe for jeg føler meg lykkeligere uvitende, f.ex jo mer jeg lærer om filming jo mindre nyter jeg og se filmer (fordi jeg begynner og tenke på andre tekniske ting rundt filmen mens jeg ser den)

Kan du beskrive de følelsene du har når du står i en situasjon der du skjønner at du må lære noe nytt?

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja.. En lærer jeg hadde gjorde så jeg strøk i fransk..

For jeg var bare rett å slett redd ham.. Ikke redd for han liksom, men redd for at akuratt denne læreren måtte lære meg fransk!

Skrevet

Ja.. En lærer jeg hadde gjorde så jeg strøk i fransk..

For jeg var bare rett å slett redd ham.. Ikke redd for han liksom, men redd for at akuratt denne læreren måtte lære meg fransk!

Kan du fortelle meg mer om dette ? [email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...