Gå til innhold

GRATULERER COLOMBIA SØKERE :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Krykkjemo, 2xtvilling, snø og flosshatt ...JIPPI !!

Her var det skjedd saker og ting ila helgen mens jeg har vært bortreist.

Håper det fortsetter med slike rush en stund fremover også

Skrevet

Takker!

Jeg drømte om å få like kjapp godkjenning som det dere fikk, men hadde ikke våget å håpe på at vi faktisk skulle være så heldige! Men det ble vi altså!!

Nå får vi bare håpe at distriktene også ramler inn i løpet av høsten - og tildelingene....!

Beste hilsen fra

Skrevet

Henger meg på her; G R A T U L E R E R til alle dere som har fått gode nyheter fra Colombia! Håper dette bare er starten på en høst med mange gla'nyheter :)

Skrevet

Henger meg på denne gratulasjonen jeg også.

Etter noen dager på fjellet så bare raser godkjenninger og distrikter inn.

Herlig, måtte ventetiden til det nye skrittet i prossessen gå veldig fort :-)

Hilsen

solsol1365380728
Skrevet

Takker!

Jeg drømte om å få like kjapp godkjenning som det dere fikk, men hadde ikke våget å håpe på at vi faktisk skulle være så heldige! Men det ble vi altså!!

Nå får vi bare håpe at distriktene også ramler inn i løpet av høsten - og tildelingene....!

Beste hilsen fra

Henger meg også på. Gratulerer!

Skrevet

Takker!

Beste hilsen fra

Der ser du....noen ganger hjelper det godt på å ha drømmer :o)

Skrevet

Gratulerer fra meg og. SÅ godt å se at det skjer noe for dere Colombia søkere også!!!

Gjest campestre
Skrevet

Endelig ser det ut som de har våknet i SA :-) ENDELIG !!!

Skrevet

Henger meg på her! Grattis alle sammen!! Dette var jammen gøy!

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...