Gjest ViTo-Tre Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Krykkjemo, 2xtvilling, snø og flosshatt ...JIPPI !! Her var det skjedd saker og ting ila helgen mens jeg har vært bortreist. Håper det fortsetter med slike rush en stund fremover også 0 Siter
snø Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Takker! Jeg drømte om å få like kjapp godkjenning som det dere fikk, men hadde ikke våget å håpe på at vi faktisk skulle være så heldige! Men det ble vi altså!! Nå får vi bare håpe at distriktene også ramler inn i løpet av høsten - og tildelingene....! Beste hilsen fra 0 Siter
elly Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Henger meg på her; G R A T U L E R E R til alle dere som har fått gode nyheter fra Colombia! Håper dette bare er starten på en høst med mange gla'nyheter 0 Siter
Wibecke Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Henger meg på denne gratulasjonen jeg også. Etter noen dager på fjellet så bare raser godkjenninger og distrikter inn. Herlig, måtte ventetiden til det nye skrittet i prossessen gå veldig fort :-) Hilsen 0 Siter
solsol1365380728 Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Takker! Jeg drømte om å få like kjapp godkjenning som det dere fikk, men hadde ikke våget å håpe på at vi faktisk skulle være så heldige! Men det ble vi altså!! Nå får vi bare håpe at distriktene også ramler inn i løpet av høsten - og tildelingene....! Beste hilsen fra Henger meg også på. Gratulerer! 0 Siter
Gjest ViTo-Tre Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Takker! Jeg drømte om å få like kjapp godkjenning som det dere fikk, men hadde ikke våget å håpe på at vi faktisk skulle være så heldige! Men det ble vi altså!! Nå får vi bare håpe at distriktene også ramler inn i løpet av høsten - og tildelingene....! Beste hilsen fra Der ser du....noen ganger hjelper det godt på å ha drømmer ) 0 Siter
limlim Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Gratulerer fra meg og. SÅ godt å se at det skjer noe for dere Colombia søkere også!!! 0 Siter
Gjest campestre Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Endelig ser det ut som de har våknet i SA :-) ENDELIG !!! 0 Siter
Mamaya1 Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Henger meg på her! Grattis alle sammen!! Dette var jammen gøy! Klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.