Gå til innhold

Hvor mange fikk Kina-tildeling?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kinder-mor

Hvorfor skal min tildeling offentliggjøres her - selv om det bare er et tall i rekken av mange?

Synes det blir litt mye "krav" at alle skal ha innsyn i andres adopsjoner. Sikkert hyggelig for alle her om noen vil dele sin glede med kjente og ukjente, men jeg vil gjerne ha respekt for at ikke jeg føler det slik.

Sannsynligvis er jeg litt unyansert, men jeg trenger en "utblåsning".

Hvorfor skal min tildeling offentliggjøres her - selv om det bare er et tall i rekken av mange?

Synes det blir litt mye "krav" at alle skal ha innsyn i andres adopsjoner. Sikkert hyggelig for alle her om noen vil dele sin glede med kjente og ukjente, men jeg vil gjerne ha respekt for at ikke jeg føler det slik.

Men din tildeling blir ikke offentliggjort her da! Om noen sier at det kom x antall tildelinger, så kan ingen vite at du var blant dem - om ikke du selv forteller det da...

Spørsmålet er jo ikke værre enn et spørsmål om feks hvor mange tildelinger det er kommet fra Colombia i år.

Så jeg forstår rett og slett ikke behovet ditt for en utblåsning.

Beste hilsen fra

Annonse

Du trenger absolutt ikke annonsere din tildeling her. Det er ikke et krav fra noen, og har du trodd det, har du nok misforstått noe. :o)

At noen forteller hvor mange som er med i gruppa si og som får tildeling samtidig, klarer virkelig ikke jeg se på som et problem, men nå er vi jo alle forskjellige da.

Mvh

Gjest Kinder-mor

Men din tildeling blir ikke offentliggjort her da! Om noen sier at det kom x antall tildelinger, så kan ingen vite at du var blant dem - om ikke du selv forteller det da...

Spørsmålet er jo ikke værre enn et spørsmål om feks hvor mange tildelinger det er kommet fra Colombia i år.

Så jeg forstår rett og slett ikke behovet ditt for en utblåsning.

Beste hilsen fra

"Jeg mener å ha sett bare et-par stykker som fortalte om tildeling her på DOL?"

Høres for meg ut som en forventning om at flere fortalte om sin tildeling.

Men jeg kan jo ta feil...

"Jeg mener å ha sett bare et-par stykker som fortalte om tildeling her på DOL?"

Høres for meg ut som en forventning om at flere fortalte om sin tildeling.

Men jeg kan jo ta feil...

Ok, det var den du reagerte på?

Nei, jeg synes ikke at noen skal føle seg tvunget til å legge ut beskjed om de har fått tildeling her på DOL. Det må være et personlig valg. Jeg synes heller ingen skal skrive at "det og det nicket har fått tildeling".

Men jeg ser ikke problemet med at man skriver at x antall personer har fått tildeling.

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...