setesdal Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 ser bare hvor mange som er inne! men får feil brukernavn eller passord. bruker jeg maskinen på jobb kommer jeg inn....merkelige greier. finner nok snart ut av det.. men begynner å bli alvorlig skravlesyk. natta! 0 Siter
Gjest minitips Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Hvis du har tall i passordet, prøv å bruke tallene øverst på tastaturet, ikke de til høyre. 0 Siter
Wibecke Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 hmmmmmm nesten samme problem som meg :-( Jeg får logget meg inn, men får bare opp logoen til nicklisten og en helt grå side! Hilsen en superfrustrert 0 Siter
ahg Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Hvis det er chatten på www.nicklisten.com dere prøver, så leste jeg en melding der inne om at den vil slutte å virke nå. Ny chat er tilgjengelig på www.nicklisten.no. Copappa har nytt opplegg, tydeligvis. Ble dere noe klokere av dette? 0 Siter
zitrus Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Jeg kommer heller ikke inn på den nye chatten: Invalid action, står det og så blir jeg logga av :-( Jeg får heller ikke laget ny presentasjon, får ikke logget meg på med brukernavn og passord...... 0 Siter
ColPappa Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Har du registrert deg som medlem på den nye siden (www.nicklisten.no)? 0 Siter
ColPappa Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Jeg kommer heller ikke inn på den nye chatten: Invalid action, står det og så blir jeg logga av :-( Jeg får heller ikke laget ny presentasjon, får ikke logget meg på med brukernavn og passord...... 1) Får du logget på www.nicklisten.no? 2) Du må ha eget brukernavn/passord for å bruke presentasjonsdatabasen. Har du registrert deg der også 0 Siter
ColPappa Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Hvis det er chatten på www.nicklisten.com dere prøver, så leste jeg en melding der inne om at den vil slutte å virke nå. Ny chat er tilgjengelig på www.nicklisten.no. Copappa har nytt opplegg, tydeligvis. Ble dere noe klokere av dette? Dessverre er det et problem med den kontoen denne chatten ligger på. Kontoen blir derfor avsluttet - og da forsvinner chatten på www.nicklisten.com 0 Siter
ColPappa Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 hmmmmmm nesten samme problem som meg :-( Jeg får logget meg inn, men får bare opp logoen til nicklisten og en helt grå side! Hilsen en superfrustrert Er det på www.nicklisten.no du har dette problemet? 0 Siter
zitrus Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 1) Får du logget på www.nicklisten.no? 2) Du må ha eget brukernavn/passord for å bruke presentasjonsdatabasen. Har du registrert deg der også Hei igjen 1) Ja, jeg får logget meg på nicklisten.no. 2) Når jeg prøver å be om passord for å logge meg på presentasjon får jeg:userid already exists. Please try another! 0 Siter
ColPappa Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Hei igjen 1) Ja, jeg får logget meg på nicklisten.no. 2) Når jeg prøver å be om passord for å logge meg på presentasjon får jeg:userid already exists. Please try another! Sjekk eposten din 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.