Gå til innhold

kommer ikke inn på chatten:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser bare hvor mange som er inne! men får feil brukernavn eller passord. bruker jeg maskinen på jobb kommer jeg inn....merkelige greier.

finner nok snart ut av det.. men begynner å bli alvorlig skravlesyk. natta!

Skrevet

Hvis du har tall i passordet, prøv å bruke tallene øverst på tastaturet, ikke de til høyre.

Skrevet

hmmmmmm

nesten samme problem som meg :-( Jeg får logget meg inn, men får bare opp logoen til nicklisten og en helt grå side!

Hilsen en superfrustrert

Skrevet

Hvis det er chatten på www.nicklisten.com dere prøver, så leste jeg en melding der inne om at den vil slutte å virke nå.

Ny chat er tilgjengelig på www.nicklisten.no. Copappa har nytt opplegg, tydeligvis.

Ble dere noe klokere av dette?

Skrevet

Jeg kommer heller ikke inn på den nye chatten: Invalid action, står det og så blir jeg logga av :-(

Jeg får heller ikke laget ny presentasjon, får ikke logget meg på med brukernavn og passord......

Skrevet

Har du registrert deg som medlem på den nye siden (www.nicklisten.no)?

Skrevet

Jeg kommer heller ikke inn på den nye chatten: Invalid action, står det og så blir jeg logga av :-(

Jeg får heller ikke laget ny presentasjon, får ikke logget meg på med brukernavn og passord......

1) Får du logget på www.nicklisten.no?

2) Du må ha eget brukernavn/passord for å bruke presentasjonsdatabasen. Har du registrert deg der også

Skrevet

Hvis det er chatten på www.nicklisten.com dere prøver, så leste jeg en melding der inne om at den vil slutte å virke nå.

Ny chat er tilgjengelig på www.nicklisten.no. Copappa har nytt opplegg, tydeligvis.

Ble dere noe klokere av dette?

Dessverre er det et problem med den kontoen denne chatten ligger på. Kontoen blir derfor avsluttet - og da forsvinner chatten på www.nicklisten.com

Skrevet

hmmmmmm

nesten samme problem som meg :-( Jeg får logget meg inn, men får bare opp logoen til nicklisten og en helt grå side!

Hilsen en superfrustrert

Er det på www.nicklisten.no du har dette problemet?

Skrevet

1) Får du logget på www.nicklisten.no?

2) Du må ha eget brukernavn/passord for å bruke presentasjonsdatabasen. Har du registrert deg der også

Hei igjen

1) Ja, jeg får logget meg på nicklisten.no.

2) Når jeg prøver å be om passord for å logge meg på presentasjon får jeg:userid already exists. Please try another!

Skrevet

Hei igjen

1) Ja, jeg får logget meg på nicklisten.no.

2) Når jeg prøver å be om passord for å logge meg på presentasjon får jeg:userid already exists. Please try another!

Sjekk eposten din

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...