Colombiamamma Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Hei alle sammen. Min hjemmeside på nicklisten forteller litt om vår første adopsjonsreise til Cali/ Colombia. Her er linken om dere vil ta en titt: http://www.nicklisten.no/homepages/Adopsjonsreise.html 0 Siter
Krykkjemo Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Kjempeflott :-)) Veldig artig å lese om andre sine erfaringer. Lykke til i prosess nr 2 Hilsen 0 Siter
nedtelling Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 hei dere! sender en hilsen fra frankrike. hr sendt deg mail akkurat vi kommer hjem neste mandag. ha det bra saa lenge 0 Siter
Colombiamamma Skrevet 14. september 2004 Forfatter Skrevet 14. september 2004 hei dere! sender en hilsen fra frankrike. hr sendt deg mail akkurat vi kommer hjem neste mandag. ha det bra saa lenge kos dere!!! Vi snakkes 0 Siter
kinaputten Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Hei! Virkelig koselig lesing, selv om vi ikke skal adoptere fra samme land! :-) Hilsen 0 Siter
Gjest snart mamma til et kinabarn Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Koselig å lese historien din/deres. Har noen spørsmål angående "nicklisten", håper du kan svare meg? Er det en liste som er rettet kun mot adopsjon, og er det der dere chatter med hverandre? takk for eventuelle svar. 0 Siter
Colombiamamma Skrevet 14. september 2004 Forfatter Skrevet 14. september 2004 Koselig å lese historien din/deres. Har noen spørsmål angående "nicklisten", håper du kan svare meg? Er det en liste som er rettet kun mot adopsjon, og er det der dere chatter med hverandre? takk for eventuelle svar. Ja det er et nettsted for adoptanter i alle deler av prosessen. Det er også chat der. Man bruker de samme nickene som her. www.nicklisten.no er den nye linken. Håper jeg fikk den riktig. Du må registrere deg for å kunne se medlemssidene. 0 Siter
Melissa Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Flott side Colombiamamma :-), takk for titten!!! Klem fra 0 Siter
ahg Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Koselig å lese at alt gikk så bra. Er imponert over alle de praktiske tingene du har fått med. Dette må jo være særdeles matnyttig lesning for alle som venter på sin første tur til Colombia :-) Lykke til med prosessen fram mot deres neste barn! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.