Gå til innhold

Colombialista

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå sendt ut :-))

Og det er plass til mange fler med der.

Colombialista sendes ut 2 gng i mnd. Vi er nå 115 par som følges i adopsjonsprosessen. Alle som er med bruker nicknavn, og lista oppdateres ved å sende meg en mail når det skjer endringer i hver enkelt sak.

Send meg en mail [email protected] så kan dere være med :-))

Hilsen

Skrevet

Takk for at du tar arbeidet med å oppdatere den, krykkjemo! :-)

Det var så kjekt å få den i dag. Og DEN tilfredsstillelsen å se at vi nå står oppført med godkjenning fra ICBF ;-)

Jeg svever enda, kommer vel aldri til å lande. Selv om jeg uanseett hvor hardt jeg studerer nicklisten, aldri kommer til å finne svaret på når vi får distrikt og tildeling...

Men det er kjekt å følge med!!

Beste hilsen fra

Skrevet

Det er kjempekjekt å følge med. Det er litt av en jobb du gjør - og jeg ville bare si at vi i heimen våres er kjempeglade for den jobben du gjør!

Vi kjenner få andre Colombia-adoptanter - så gjennom lista har vi en veldig fin måte å bli kjent med de ulike leddene i den prosessen vi sjøl er helt i startgropa av!

Tre ord på snei

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...