Krykkjemo Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 er nå sendt ut :-)) Og det er plass til mange fler med der. Colombialista sendes ut 2 gng i mnd. Vi er nå 115 par som følges i adopsjonsprosessen. Alle som er med bruker nicknavn, og lista oppdateres ved å sende meg en mail når det skjer endringer i hver enkelt sak. Send meg en mail [email protected] så kan dere være med :-)) Hilsen 0 Siter
snø Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Takk for at du tar arbeidet med å oppdatere den, krykkjemo! :-) Det var så kjekt å få den i dag. Og DEN tilfredsstillelsen å se at vi nå står oppført med godkjenning fra ICBF ;-) Jeg svever enda, kommer vel aldri til å lande. Selv om jeg uanseett hvor hardt jeg studerer nicklisten, aldri kommer til å finne svaret på når vi får distrikt og tildeling... Men det er kjekt å følge med!! Beste hilsen fra 0 Siter
cacatina Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Det er kjempekjekt å følge med. Det er litt av en jobb du gjør - og jeg ville bare si at vi i heimen våres er kjempeglade for den jobben du gjør! Vi kjenner få andre Colombia-adoptanter - så gjennom lista har vi en veldig fin måte å bli kjent med de ulike leddene i den prosessen vi sjøl er helt i startgropa av! Tre ord på snei 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.