Gå til innhold

Så kom endelig TELEFONEN :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kom den STORE TELEFONEN. Papirer og kaffe fløy vegg i mellom mens IA kunne informere oss om at vi var blitt foreldre til ei god og rund jente med massevis av hår fra Hunan provinsen i Kina. Hun er snart 10 måneder. Som jeg gleder meg til å få se bilde i morgen. :o)

Fortell meg alt om Hunan og byen Hengyan dere som vet.

Kjempeglad hilsen fra

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• yogi

4

• Melissa

1

• rao

1

• snø

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Endelig!!!!!!!!!!! Gratulerer så mye yogi og yogimannen :-) Tenk nå får dere to flotte jenter!

P.S, hadde vært kjekt å få en titt ;-)

Klemmer fra oss tre (som også snart blir fire)

Skrevet

Åhhhhh!!!!! Gratulerer :-)))))

Gratulerer så mye med den lille Prinsessen!!!!

Beste hilsen fra

Skrevet

Åååååå gratulerer såå masse med den lille gode runde prinsessen :o). Tipper hun er nyydelig !

Håper dere får hente henne snart !!!

Stoor klem fra

Skrevet

må bare si GRATULERER så mye!

Jeg har fulgt med på din venting i det siste, og nå kan dere endelig glede dere!!!

Skrevet

Gratulerer!!! Det må være bare helt utrolig! Håper ikke dere er avhengig av å få mye søvn til natta...

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille dattera. Blir spennende i morgen når bildet kommer. Sikkert en til av "den peneste" :)

Skrevet

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R !!

Er det ikke en vanvittig deilig følelse vel? :o)

Du er hjertelig velkommen til å sende bilde når du får det! :o)))

Klem fra

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN!!

(Jeg "kjenner" deg mest fra forum for ufrivillig barnløshet).

Tenk nå er du mamma igjen - sååååå deilig!

Masse hilsner til deg, yogipappa, miniyogi og ikke minst deres nye dukkemor!

Skrevet

Gratulerer så mye så mye! Og akkurat tror jeg at jeg vet akkurat hvordan du har det :-)

Skrevet

Gratulere så mye. Det har jeg ventet hele dag. Det føles så godt ikke sant.Jeg har sendt mail til deg idag.

Skrevet

Gratulerer. Det er vel sikkert ikke så lenge før dere står med den lille i armene deres...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...