Gå til innhold

Så kom endelig TELEFONEN :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• yogi

4

• Melissa

1

• rao

1

• snø

1

Mest aktive i denne tråden

Gratulerer med en liten prinsesse fra Kina.

Jeg får helt frysninger hver gang jeg leser om disse telefonene!

GRATUKERER SÅ MASSSE!!!

Hvordan er det å gå og vente på telefonen? Dere visste vel kanskje at det ikke var så lenge til.... Jeg ser for meg at jeg kommer til å skvette opp og hoppe himmelhøyt hver gang røret begynner å ule... Kan ikke være lett å få til å konsentrere seg om andre ting, tenker jeg.....

c",)

Gratulerer med tulla!

Vi har også en liten jente fra Hengyang som vi kom hjem med i juni i år. Er på vei ut nå, men kan gi deg mer info om barnehjemmet etc senere. Har du en mail-adresse jeg kan bruke?

Jeg har mail adresse: [email protected].

Hilsen

Annonse

Ååå gratulere så masse Yogi! Endelig vet dere hvem som kommer til dere! Tror jeg vet på en prikk hvor glade og spente dere er akkurat nå, tenker storesøster er klar for Kinatur! Hvis hun ikke vet det: Det er mange fine rosa silkekjoler å få kjøpt der!!

Lykke til med reiseforberedelser!

Klem fra tango

Gratulerer med en liten "hot chilli pepper", de kalles det, jentene fra Hunan. De er kjent for å være de mest arbeidsomme og de vakreste av alle. Bøker jeg gjerne skulle ha sett/lest før jeg reiste var: Mat og kultur fra Hunan, Feng Xian Lin ISBN 82-91948-12-7. Prøv i en Ark bokhandel. Severdigheter omtalt her, er med i det tradisjonelle programmet i Changsha. Kan være greit å ha lest litt i forkant - ettersom man er opptatt av annet på disse utfluktene!! I tillegg anbefales boken Kina av Færøvik. Ha en flott tur og gled dere veldig, det er så stort.

Ååå gratulere så masse Yogi! Endelig vet dere hvem som kommer til dere! Tror jeg vet på en prikk hvor glade og spente dere er akkurat nå, tenker storesøster er klar for Kinatur! Hvis hun ikke vet det: Det er mange fine rosa silkekjoler å få kjøpt der!!

Lykke til med reiseforberedelser!

Klem fra tango

Rosa silkekjoler? Det er midt i blinken for prinsessa vår (da tenker jeg på den store prinsessa). Alt er rosa og prinsesse for tiden, så vi får nå se om vi ikke finner en fin en. :o)

Hilsen

carla1365380461

Endelig!!!! Gratulerer så mye!!

Vi har også ei lita prinsesse som kommer fra Hunan - Hengdong, nærmere bestemt, men det kan vel ikke være så langt fra Hengyang? (Innbiller jeg meg.)

Lykke til med siste etappe - håper dere får reise snart!

Klem

Annonse

Hei yogi!!

Har fulgt med deg de gangene jeg har vært inne på dol. Leser for det meste her og er ikke inne hver uke heller. I dag tittet jeg innom og leita meg frem til tildelingen din. GRATULERER.

Jeg fikk litt gåsehud faktisk. Også masse hår. Jeg er svak for småttiser med masse hår.

Det er et år frem i tid for oss, men da skal vi også til kina.

Jeg ønsker dere alt godt og en riktig god tur.

vennlig hilsen bjonde

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...