setesdal Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 I dag har jeg sendt bilde av våre to sjarmører til Adopsjonsforumbladet.sendte dem på mail. er det ok? eller vil de ha bilde i posten? Noen som vet når neste blad kommer i posten? Føler det er lenge siden sist, så jeg kommer kanskje med i det neste. 0 Siter
trk1365380645 Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Hei! Neste nummer kommer en av de nærmeste dagene, i følge utgivelsesplanen som står først i hvert blad. De syns det er fint med digitale bilder, men de må være skarpe nok og store nok, det tror jeg også det står noe om først i bladene. Vi håper gullet er med i bladet som kommer nå! 0 Siter
fugl Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Vi sendte også akkurat inn bilde av tuppa på mail, står i bladet at dette er greit, bare bildene er i jpg-format og min. 250 kbytes! Så vi kommer vel også i neste nummer, siden det sikkert kommer et snart... klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.