Gå til innhold

Bilde til Adopsjonsforum

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg sendt bilde av våre to sjarmører til Adopsjonsforumbladet.sendte dem på mail. er det ok? eller vil de ha bilde i posten?

Noen som vet når neste blad kommer i posten? Føler det er lenge siden sist, så jeg kommer kanskje med i det neste.

Skrevet

Hei!

Neste nummer kommer en av de nærmeste dagene, i følge utgivelsesplanen som står først i hvert blad. De syns det er fint med digitale bilder, men de må være skarpe nok og store nok, det tror jeg også det står noe om først i bladene. Vi håper gullet er med i bladet som kommer nå!

Skrevet

Vi sendte også akkurat inn bilde av tuppa på mail, står i bladet at dette er greit, bare bildene er i jpg-format og min. 250 kbytes! Så vi kommer vel også i neste nummer, siden det sikkert kommer et snart...

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...