Gå til innhold

underlivsproblemer

Anbefalte innlegg

Gjest fortviltjente17
Skrevet

hei jeg er en jente på 17år som har underlivsproblemer. jeg har hatt infeksjon i egglederen, og det skyldtes veldig sterk sopp, som videre førte til at jeg fikk infeksjon i blodet.

jeg dro til legen når jeg ble akkut dårlig. etter det har jeg skiftet såpe, vasket meg sjeldnere og mer forsiktig.

Nå har jeg kjent en periode smerter i underlivet. på slutten av dagen er jeg helt blåst i magen, det verker. men det er ikke alle dager, jeg trodde det var buksene så jeg sluttet med stramme bukser altfor ofte. men det var ikke det.

jeg har ikke noe serlig sexliv med han jeg bor sammen med. jeg får vondt hver gang vi skal ha sex, andre ganger mer vondt enn vanlig.

jeg har ikke lyst å dra til legen, jeg hater å ligge i den stolen til gyneklogisk undersøkelse. men jeg må alikavell..

kan det være av andre grunner at jeg har så vondt? hva kan det være??

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...