Gå til innhold

Barnehagestart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tuppa har begynt i barnehagen, selv om det er et par mnd. til jeg begynner å jobbe igjen. De første dagene var det helt uproblematisk at jeg gikk, men de to siste dagene er det å klamre seg til mamma og gråte sårt som er situasjonen. Vet at dette er en overgang og sikkert helt naturlig, men du verden så vondt det er å gå fra henne da!!! Vil helst bare være der å holde rundt henne, eller kanskje ta henne med hjem igjen... Men man er da fornuftig og oppegående og gjør seg sterk og går... Bare godt å skrive det av seg!!

Hilsen en litt sjelvende

Skrevet

Sånn er det hos oss også nå.

Er nok tøffest for mamma dette....Vår jente startet i barnehage torsdag i sist uke. De to første dagene vinket hun når jeg gikk og sa ha det. Etter det har det vært sår gråt når mamma går, men hun blir desto gladere når jeg kommer tilbake :-)

Jeg stoler på at personalet ringer dersom hun ikke roer seg i løpet av kort tid etter jeg har gått. De sier at hun leker og har det fint i barnehagen hele dagen, så da får man jo tro på det.

Men uansett;

Vet hvordan du har det.

Stor klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...