corazon Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Hei - og gratulerer! Vi var i Villavicencio i fjor sommer og hentet ei lita jente. Skal svare så godt jeg kan hvis du sier hva du lurer på. Send gjerne en mail til [email protected] Ser at mailaldressen kommer frem litt rart. Mailadressen er altså foran @ skal det altså være corazon1972_1 0 Siter
limlim Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Så flott!!! håper du får infoen du vil ha og at det ikke blir lenge til neste beskjed. 0 Siter
escimo Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Gratulerer så mye med distrikt!! Hilsen fra 0 Siter
elly Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Gratulerer med distrikt! Håper snart dere får verdens beste nyhet 0 Siter
tbkkk Skrevet 18. september 2004 Forfatter Skrevet 18. september 2004 Hei - og gratulerer! Vi var i Villavicencio i fjor sommer og hentet ei lita jente. Skal svare så godt jeg kan hvis du sier hva du lurer på. Send gjerne en mail til [email protected] Hei corazon! Nå ble jeg kjempegla for at noen har erfaring fra distriktet. Jeg har allerede sendt deg en mail. Min mailadr er: [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.