Gå til innhold

gratulasjoner til alle med gode nyheter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer til alle som har fått tildelinger og også til alle de som har fått distrikt.

Skrevet

Henger meg på her. Gratulerer til alle dere som har fått distrikt i dag :)

Skrevet

Det er så spennende å gå inn på DOL om dagen - gode meldinger nesten hver eneste dag!

Kos dere med nytt skritt videre!!!

mvh,c",

Skrevet

Gratulerer så masse alle som har fått distrikt i dag! Herlig når det kommer en slik 'storm' av gode nyheter. Lykke til med siste etappe fram mot TELEFONEN.

Skrevet

Gratulere! Det er så mange gode nyhet i de siste dagene. Det er så gøy å se på. Lykke til alle sammen!

Gjest kinamamsen
Skrevet

Jeg henger meg på denne og gratulerer alle som har gode nyheter og dele med oss for tiden. Gleder meg til mange gladmeldinger når alle tildelingene fra Colombia strømmer på etterhvert. Håper det ikke blir så lenge å vente for dere!

Skrevet

Gratulerer fra meg også. Det er action i Colombia om dagen ser jeg! ;-)

MVH

Skrevet

Ja, dette er så artig altså! Og veldig spennende! Gratulerer alle sammen!

forelsket colombiamamma
Skrevet

Jeg slenger meg også med i gjengen av gratulanter! Skikkelig gøy at det skjer så mye nå!

mvh

Skrevet

Hei!

Henger meg på og gratulerer kjempemasse til alle!!!

Lykke til, alle sammen!

Klem fra

Skrevet

Jeg henger meg også på denne gratulasjonen. Det er en fryd å åpne PCén om dagen. Lykke til videre alle sammen.

Skrevet

Jeg hiver meg på og sender varme gratulasjoner til alle som har kommet et steg videre.

Gleder meg stort over all aktiviteten fra Colombia for tiden :)

hilsen

Skrevet

Jeg hiver meg på og sender varme gratulasjoner til alle som har kommet et steg videre.

Gleder meg stort over all aktiviteten fra Colombia for tiden :)

hilsen

Det er utrolig så mye gladnyheter som popper inn nå:o)

Gratulerer så mye alle sammen!!!

Skrevet

Med godkjenninger, tildelinger, distrikter og hentebeskjeder.

For noen uker !!!

Skrevet

sender også gratulasjoner til alle som har fått tildeling/reisebeskjed og distrikt i dag. Kjempefint å starte helga med så mange glad-meldinger.

Skrevet

Det har kommt så mange gladnyheter at jeg også blir med på en felleshilsen. GRATULERER ALLE SAMMEN!!! Gleder meg på deres vegne.

beauty1365380442
Skrevet

Heisann !!

Vil også få gratulere alle som har fått glameldinga i det siste. Lykke til videre i prosessen:-)

Skrevet

henger meg på her jeg også. Gratulerer. Det er god lesing disse nyhetene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...