Gå til innhold

Reisebeskjed Thailand

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer _så_ mye!!!! Beskjeden var nok sårt etterlengtet, tenker jeg :o)

Kjempekoselig at det skjer noe på Thailand - har vært lenge stille... Jammen fikk dere reisebeskjed kort tid før avreise! Men, godt er jo det også, etter mange måneders venting :o)

Nå går jeg litt i surr med nick'ene her. Du har byttet nick, har du ikke? Er det jente eller gutt dere venter på å få hente? Nr 1 eller nr 2?

Lykke til med Livets Reise - og med de siste forberedelsene!

Hilsen minimannmams'en

Annonse

Så flott !!! Gratulerer så masse !!

Og god tur til vakre og spennende Thailand, og til barnet ders selvfølgelig :-)

11. oktober er det akkurat fire år siden vi hadde rettsdato, og fikk ansvaret for våre to. Og vi hadde noen fine dager i Bangkok og i Hua Hin.

Ønsker dere masse lykke til med siste reiseinnspurt !

Gjest poppi-mannen

Der var du ja!

Er pulsen gått ned?

Jeg har glemt mob.hjemme i dag, men fant ikke noe nr. vedr. det du etterlyste i går. Du kan jo prøve å få kontakt her?

Ååå jeg gleder meg på deres vegne - og- på torsdag drar vi !

Snakkes

klem fra

Det har ordnet seg. Poppi er på jobb uten data til i kveld.

Annonse

Så bra! Og plutselig fikk dere det travelt eller var det meste klart nå? Ønsker dere en god tur og alt godt for oppholdet og det første møtet!

(p.s. ble litt nysgjerrig - ettårsdagen for hva?d.s.)

Klem fra

Litt panikk, men det meste er klart! -Ettårsdagen til gullungen vår selvfølgelig:o) Prosessen har tatt ganske nøyaktig to år om det var det du lurte på!

Litt panikk, men det meste er klart! -Ettårsdagen til gullungen vår selvfølgelig:o) Prosessen har tatt ganske nøyaktig to år om det var det du lurte på!

Oj, så liten! Vi skal også adoptere fra Thailand, men har fått inntrykk av at de ofte er litt eldre; nærmere to år. (Men så er det altså prosessen som er 2 år - he-he...) Igjen lykke til med forberedelsene og god tur! Det kommer jo til å bli herlig!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...