Gå til innhold

Gladmelding!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du milde himmel! TRE stykker - det var jammen litt av en gave å få på en fredag! Skjønner godt at dere er både kjempelykkelige og spente!

GRATULERER - måtte dere bli en lykkelig familie sammen alle fem!

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Perle & Bruse

2

• Colombiamamma

1

• fei1365380229

1

• snø

1

Skrevet

Oy - for en lykke, og for en glede ... og... og ...og!!!

Vil bare gratulere og ønske dere lykke til med nytt fantastisk spennende familieliv! Håper ikke det blir lenge for dere å vente på å få reise og hente barna!

mvh,

Skrevet

Opps, det var ikke småtteri :-)

Dere blir en stor famile på en gang!!

GRATULERER så mye, og lykke til med forberedelsene!!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Fantastisk, jeg blir helt matt av sånne flotte gladmeldinger, jeg! Gratulerer så mye, og god tur til Sao Paulo.

@}-`-,-`-,-`----

Skrevet

Gratulere !!!! Det blir kjempespennende å få tre på en gang !! Ønsker dere virkelig lykke til !!!!

Skrevet

Dette var moro å lese (o:

Håper dere snart kan reise.

Skrevet

Og så tre på en gang! Fantastisk for dere å snart være i mål og helt sikkert stort for en spent søskentrio i Brasil som har fått foreldre.

Ble så satt ut av å få tildelt ett barn jeg at den følelsen dere nå sitter med tror jeg ikke jeg kan forestille meg:-)

ellymor1365380489
Skrevet

Gratulerer med tre gull!!! Håper det ikke er så lenge til dere får reise:-)

Skrevet

DET VAR GØY Å HØRE, KJEMPE GRATULERER TIL DERE. LYKKE TIL MED FORBEREDELSENE, REISEN, TILDELINGEN Å KOS DERE I BRASIL. MÅTTE VI OGSÅ SNART FÅ TELEFON...

GOD TUR Å HILS BRASIL FRA OSS... :-) :-)

Skrevet

Gratulerer så masse med de 3 barna deres! Jeg ble mektig imponert! Ønsker dere lykke til som trebarnsforeldre!

Skrevet

DET VAR GØY Å HØRE, KJEMPE GRATULERER TIL DERE. LYKKE TIL MED FORBEREDELSENE, REISEN, TILDELINGEN Å KOS DERE I BRASIL. MÅTTE VI OGSÅ SNART FÅ TELEFON...

GOD TUR Å HILS BRASIL FRA OSS... :-) :-)

Hei Brasilia -

vi skal hilse Brasil fra der :o)

Håper dere også snart får telefonen!

vh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...