Gå til innhold

Stavanger, Sandnes og omegn - treff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det skjedd mye spennende i det siste, og det er på høy tid med nytt treff, syns dere ikke? :-)

Onsdag 29 september, kl 20 på Sandnes Dampexpedisjon er foreslått.

Alle er velkomne - med eller uten nye bilder av hjerteknusere og godkjenninger, Nye og gamle travere, og selfølgelig tilreisende DOLere:-)

"Meld dere på" på tråden her, eller på mail [email protected], så bestiller jeg bord.

Snakkes!

Skrevet

Som en av de som det har skjedd en del spennende for i det siste (!!) melder jeg meg på treffet. Gleder meg!

MVH

Skrevet

NEI!!! Nå tenkte jeg at jeg skulle stille opp for aller første gang med bilder og greier, men så skal mannen jobbe. Jeg skal se om jeg kan få barnevakt.

Hilsen

Skrevet

Er dette også for oss som ennå er ventere? altså som ikke har barn ennå?

Skrevet

Er dette også for oss som ennå er ventere? altså som ikke har barn ennå?

Det er det, så bare kom! Treffet er åpent for alle som er i prosessen - eller ferdig med den.

Beste hilsen fra

Gjest Linn fra Stavanger
Skrevet

Bra initiativ!

Skulle gjerne ha vært med, men jeg har gjort en annen avtale som det er for sent å endre på.

Kanskje jeg kan få være med neste gang?

Skrevet

For ein gang skyld så passe det for meg uden at eg må endra på andre avtaler :-)

Glede meg :-)

Gjest solen    :O)
Skrevet

hallo

har ikke vært med på noen treff før og det er 8 år siden jeg fikk min kan jeg og være med??

Skrevet

[quote name=solen :o)' timestamp='1095614112' post='2275286]

hallo

har ikke vært med på noen treff før og det er 8 år siden jeg fikk min kan jeg og være med??

Selvsagt kan du også være med! :o)

The more the merrier..!

MVH

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...