Gå til innhold

kjendisbilder før plastisk operasjon og etter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var det mye mindre lekkert, gitt.

"..........................."

Gjest kjeder meg..
Skrevet

Det var det mye mindre lekkert, gitt.

"..........................."

Se på linkene til høyre på siden; mye skummelt..

Gjest Mikronesia
Skrevet

hehe... Jeg er skrekkelig glad for at jeg ikke er kjendis.. Å få utseendet sitt bedømt av folk som sitter med kritiske blikk og studerer dem fra alle vinkler...

Skrevet

Jeg synes Meg Ryen og Mickey Rourke så helt for jævlie ut.

Ikke bare de...

Skrevet

Ikke bare de...

Jeg skjønner ikke hvorfor folk har så lett for å overdrive. Altfor smale neser, altfor tykke lepper osv. Kunne de ikke gjort det litt mer normalt?

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk har så lett for å overdrive. Altfor smale neser, altfor tykke lepper osv. Kunne de ikke gjort det litt mer normalt?

Mange endrer jo på noe som ikke trenger endres.. Og det er ikke fint å være så stram i maska at øynene blir skjeve!

Skrevet

Mange endrer jo på noe som ikke trenger endres.. Og det er ikke fint å være så stram i maska at øynene blir skjeve!

Jeg er helt enig jeg. Men kjenner folk som har fikset endel. Noe er helt ok, andre ting er ganske sykt synes jeg da. Men det synes ikke de og dem om det.

Får jeg lyst og råd, kan det hende jeg fikser litt jeg også. Hvem vet :o)

Skrevet

Jeg er helt enig jeg. Men kjenner folk som har fikset endel. Noe er helt ok, andre ting er ganske sykt synes jeg da. Men det synes ikke de og dem om det.

Får jeg lyst og råd, kan det hende jeg fikser litt jeg også. Hvem vet :o)

En dame som var nesten 70 år hadde glatt, "ungt" ansikt, men hendene viste alderen. Så du det bildet?

Skrevet

En dame som var nesten 70 år hadde glatt, "ungt" ansikt, men hendene viste alderen. Så du det bildet?

Det blir helt unaturlig.

Gjest Mikronesia
Skrevet

Uhm...her er det noen bilder som har blitt "foredlet" i photoshop...

"............................"

Ser ikkeno bilder jeg.... Kjeder snart på meg brokk her... Vrææææl.

Skrevet

Ja hva i himmelens navn er det han har gjort med tuppen på nesa?

Jeg blir helt matt når jeg ser på disse stakkars menneskene. Godt man ikke er så himla perfekt fra naturens side, da blir forfallet letter å godta.

Skrevet

Ja hva i himmelens navn er det han har gjort med tuppen på nesa?

Jeg blir helt matt når jeg ser på disse stakkars menneskene. Godt man ikke er så himla perfekt fra naturens side, da blir forfallet letter å godta.

Det har jeg sagt i mange år :o)

Jeg ser på de peneste av venninnene mine som virkelig hadde draget da de var unge. De har ikke peiling på hvordan man holder en samtale i gang for de er vant til å sole seg i glansen. Vi vanlige derimot.....

Skrevet

Det har jeg sagt i mange år :o)

Jeg ser på de peneste av venninnene mine som virkelig hadde draget da de var unge. De har ikke peiling på hvordan man holder en samtale i gang for de er vant til å sole seg i glansen. Vi vanlige derimot.....

Nemlig!

Det var ingen krise for meg å få litt større rompe og _enda_ fler celulitter da jeg fikk sønnen min. Det er lenge siden jeg innså at jeg ikke er noen skjønnhet og kommer heller aldri til å bli det. Har hatt en masse venninner oppigjennom som har fått "alt" gratis, pgav utseende. Da jeg var ung føltes det skikkelig bittert, og jeg kan ofte kjenne det stikket den dag i dag, når jeg merker forskjells behandling på bakgrunn av hvor pen man er osv. Noen av disse venninnene har forøvrig forfalt skikkelig. Jeg _vet_ at de plages, for å si det sånn.

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...