Gå til innhold

Bestillte varer som ikke kommer:o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestillte varer fra USA for over en uke siden.

Pengene ble trukket fra konto mandag 13.sept.

Jeg har ikke hørt noe fra dem, ikke bekreftelse på bestillingen min heller.

Når kan jeg forvente at de kommer tror du?

Hvis jeg skal sende en mail dit og spørre når varene kommer, så trenger jeg hjelp til å formulere spørsmålet, da jeg er veldig dårlig til å skrive på engelsk.

Kan du hjelpe meg?

Gjest thetraveller
Skrevet

Hva vil du si til dem da? Kan hjelpe deg å formulere, om du står fast...

Skrevet

"Jeg har bestillt varer fra Dere for ca én uke siden.

Jeg har ikke mottatt noen bekreftelse på min bestilling.

Betalingen ble trukket fra min konto mandag 13. sept.

Er varene sendt fra Dere? Hvis ikke, hvor lang tid tar det før de blir sendt?"

Skrevet

Er det ikke slik da at tollen kan være litt treig, inn til Norge?

Men dette er bare noe jeg har hørt, og ikke vet!

Skrevet

Er det ikke slik da at tollen kan være litt treig, inn til Norge?

Men dette er bare noe jeg har hørt, og ikke vet!

Bestillte for under 200,- Portoen gjorde at summen havnet på over grensa på 200,- men man skal da ikke betale toll da, eller?

Skrevet

Bestillte for under 200,- Portoen gjorde at summen havnet på over grensa på 200,- men man skal da ikke betale toll da, eller?

Vet ikke, men har bare hørt at av og til så tar det tid i tollen... ikke det at du må betale men at det bare tar tid:) papirer eller no!

Jeg har ikke bestillt varer i fra utlandet, da jeg ikke ser på meg selv som *god* nok i pappen til å innha et visa kort;)

Skrevet

where is may wares? If you dont send them immidently I will motherfuck you where the sun never shines.

Yours sincerly

Lurveline

Skrevet

Vet ikke, men har bare hørt at av og til så tar det tid i tollen... ikke det at du må betale men at det bare tar tid:) papirer eller no!

Jeg har ikke bestillt varer i fra utlandet, da jeg ikke ser på meg selv som *god* nok i pappen til å innha et visa kort;)

Hehe... Jeg har visakort, men har ingen kredit på det, da jeg tviler på at jeg er noe særlig "god i pappen" jeg heller ;o)

Jeg ville ment at jeg skulle ha mottatt papirer fra tollvesenet, hvis det er sånn at pakken er hos dem, men er ikke sikker da.

Skrevet

where is may wares? If you dont send them immidently I will motherfuck you where the sun never shines.

Yours sincerly

Lurveline

Haha.. Jeg kan jo _lese_ og forstå engelsk da.

Den gikk jeg ikke på gitt;o)

Skrevet

Jeg har bestillt varer bare fra England, og da har de kommert ca. 2 uker etter att pengene er trekt fra konto.

Men jeg har alltid fått orderen bekreftet med et ordrenr. pr. epost i forkant.

Skrevet

Det spørs hva du avtalte med frakt. Om varene sendes med UPS eller USPS. Min efaring er at USPS (posten ) går raskest, men det avhenger om det sendes airmail eller surface.

Og det hender tollen tar stikkprøver og sjekker pakker også under kr 200.

Ta det bare med ro foreløpig, jeg har opplevd at varer har kommet etter 3 dager, og etter 3 måneder.

Skrevet

Haha.. Jeg kan jo _lese_ og forstå engelsk da.

Den gikk jeg ikke på gitt;o)

Tror ikke meninga var å lure deg:-)

Skrevet

Nå, ble det ingen oversettingshjelp?

Skrevet

Nå trenger jeg ikke hjelp likevel. Fikk en dispatch note i dag.:o)

Gjest thetraveller
Skrevet

Nå trenger jeg ikke hjelp likevel. Fikk en dispatch note i dag.:o)

Oi, sorry... det glemte jeg helt! Har hatt litt for mye å gjøre på skolen i det siste, har knapt vært hjemme annet enn for å sove.

*Skjemmes*

Skrevet

Oi, sorry... det glemte jeg helt! Har hatt litt for mye å gjøre på skolen i det siste, har knapt vært hjemme annet enn for å sove.

*Skjemmes*

Den er grei:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...