Gå til innhold

Hvem skal til Bogota 2.okt.?

Anbefalte innlegg

Vi reiser snart til Bogota for å hente vår nydelige Colombiaprinsesse. (f.20.06.04 - Los Pisingos)

Vi reiser fra Gardermoen via Paris til Bogota. Fikk vite fra AF at det er en familie til som reiser samtidig med oss. Hadde vært fint å komme i kontakt.....

I tillegg er det visst flere familier som skal bo på Halifax på denne tiden ? Send meg en mail. Adressa finner du på Colombialisten

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158725-hvem-skal-til-bogota-2okt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg vil bare fortelle deg at det er en del norske familier her i Bogota for tiden.

Vi bor pá Oasis, 2 familier pá Las Palmas, 2 familier pá Zuetana og det kom vist en norsk familie til Halifax i gár (de har vist ogsá fátt et barn fra LP, i fölge ryktene).

Det bor ogsá 2 danske familier pá Las Palmas.

Vi kom hit tirsdag i forrige uke og fikk vár lille prinsesse pá onsdag. Jeg regner med at vi er her enda nár dere kommer den 02. oktober. Kanskje treffer vi hverandre?

Mvh

Hei!

Jeg vil bare fortelle deg at det er en del norske familier her i Bogota for tiden.

Vi bor pá Oasis, 2 familier pá Las Palmas, 2 familier pá Zuetana og det kom vist en norsk familie til Halifax i gár (de har vist ogsá fátt et barn fra LP, i fölge ryktene).

Det bor ogsá 2 danske familier pá Las Palmas.

Vi kom hit tirsdag i forrige uke og fikk vár lille prinsesse pá onsdag. Jeg regner med at vi er her enda nár dere kommer den 02. oktober. Kanskje treffer vi hverandre?

Mvh

Hei Piamisa!

Håper det går bra med dere og den lille jenta deres!

Må bare spørre deg (hvis du vet):

Du skrev at det nettopp var kommet noen til Halifax som hadde fått barn fra LP. Dette er muligens gjennom ICBF?

Lykke til videre på reisen.

Annonse

Hei Piamisa!

Håper det går bra med dere og den lille jenta deres!

Må bare spørre deg (hvis du vet):

Du skrev at det nettopp var kommet noen til Halifax som hadde fått barn fra LP. Dette er muligens gjennom ICBF?

Lykke til videre på reisen.

Det kan vel stemme at det er via ICBF. Jeg har blitt feilinformert :-))

Det er bra du retter pá meg :-)

Fikk höre i dag at denne familien har vaert i Cali for á hente sitt andre barn.

Mvh

Det kan vel stemme at det er via ICBF. Jeg har blitt feilinformert :-))

Det er bra du retter pá meg :-)

Fikk höre i dag at denne familien har vaert i Cali for á hente sitt andre barn.

Mvh

Det var absolutt ikke meningen å rette på deg, jeg er bare nysgjerrig, og ventesyk...

Stas med nye opplysninger fra Colombia.

Flott at dere er flere nordmenn der nede samtidig.

Kos dere!

Det var absolutt ikke meningen å rette på deg, jeg er bare nysgjerrig, og ventesyk...

Stas med nye opplysninger fra Colombia.

Flott at dere er flere nordmenn der nede samtidig.

Kos dere!

Det var bare greit at du rettet pá meg, skal det vaere rett sá skal det vaere rett :-))))))

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...